حجت السلام گلچهره در دیدار با بسیجیان:

انقلاب اسلامی ایران مهمترین حرکت در زمینه سازی ظهور حضرت بقیه الله است

حجت الاسلام گلچهره: انقلاب اسلامی ایران مهمترین حرکت در زمینه سازی ظهور حضرت بقیه الله است چراکه یکی از آرمان‌های انقلاب رفع موانعی است که موجب غیبت حضرت بقیه الله شده است.
کد خبر: ۹۳۱۹۳۳۱
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۶:۵۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، به مناسبت هشتمین روز از دهه مبارک فجر فرمانده و رابطه نمایندگی حوزه مقاومت فاطمه الزهرا به همراه جمعی از بسیجیان حوزه با حجت الاسلام گلچهره مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار حجت الاسلام گلچهره ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و همچنین شهدای انقلاب اسلامی به تشریح وظایف ما در ادامه مسیر انقلاب پرداخت.
وی در ابتدای صحبت‌ها با اشاره به عظمت انقلاب و اهمیت کار حضرت امام گفت: این انقلاب مهمترین مسئله در تاریخ دین اسلام بعد از ائمه علیهم السلام است و به جرات می‌توان گفت: انقلاب اسلامی ایران مهمترین حرکت در زمینه سازی ظهور حضرت بقیه الله است چراکه یکی از آرمان‌های انقلاب رفع موانعی است که موجب غیبت حضرت بقیه الله شده است و با اقتدار انقلاب ایران اسلامی ما به وضوح شاهد این امر هستیم.
حجت الاسلام گلچهره با اشاره به برخی از دستاورد‌های انقلاب گفت با این که در ابتدای انقلاب ما از مسیر توسعه جهانی بسیار عقب بودیم، اما بعد از گذشت ۴۲ سال از تاریخ انقلاب می بینیم که در بسیاری از رشته‌های مختلف علمی و صنعتی جزو کشور‌های برتر دنیا هستیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار