مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه کاشمر:

ایران توانست با مقاومت از قدرت منطقه‌ای به قدرت جهانی تبدیل شود

مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه کاشمر بیان کرد: ایران با مقاومت خود توانست با وجود فشار سیاسی اقتصادی و تحریم و جنگ نابرابر از قدرت منطقه ای به قدرت جهانی تبدیل شود.
کد خبر: ۹۳۱۸۸۳۰
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۶:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، علیرضا چهکندی نژاد در مراسم تجلیل از فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج حضرت نبی اکرم (ص) سپاه ناحیه کاشمر در سالن جلسات امامزاده سید حمزه (ع) ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در خصوص پیشرفت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی مطالبی را عنوان کرد.

وی گفت: استقلال به دو قسم سلبی و ایجابی تقسیم می‌شود که استقلال سلبی یعنی قطع دست بیگانگان از منافع سیاسی و اقتصادی و استقلال ایجابی عبارت است از تصمیم گیری در مسائل سیاسی و فرهنگی و انتخاب مسئولین توسط مردم.

وی افزود: برای اینکه کشوری به استقلال برسد باید قدرتمند شود و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) کشوری قدرتمند می‌باشد که در زمینه، علمی، اقتصادی و فرهنگی قوی باشد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه کاشمر در ادامه به مصادیق پیشرفت علمی اشاره کرد و گفت: در زمینه پزشکی ۷۵ درصد رشد کرده ایم که تولید واکسن کرونا یک نمونه آن می‌باشد و همچنین در هسته‌ای چرخه کامل تولید را در اختیار داریم، در هوا و فضا و پرتاب ماهواره یازدهمین کشور هستیم، در نانو ششمین کشور و در سلول‌های بنیادی رتبه اول غرب آسیا و در حوزه پیشرفت‌های نظامی قدرت چشمگیری داشته ایم.

چهکندی نژاد در ادامه خاطر نشان کرد: در پیشرفت فرهنگی نیز دستاورد‌های چشمگیری داشته ایم برای نمونه اینکه تقریبا ۹۰ درصد مردم با سواد شده اند و به لحاظ اقتصادی نیز با وجود ۴۲ سال تحریم و ۸ سال جنگ وعدم فروش نفت وبلوکه کردن ارز کشور در سایر کشور‌ها طبق گزارش صندوق بین الملی پول وبانک جهانی به لحاظ قدرت خرید وتولید نا خالص جزءهیجدهمین کشور هستیم.

وی اظهار کرد: انقلاب، مارا از زیر سلطه مستبدین ومستکبرین رها کرد و معنای آزادی را به ما فهماند.

وی اشاره داشت: روزنامه نگار ناسیونالیست مصری ضد ایرانی می‌گوید ما و ایران ۳۰ سال پیش در فضای بین الملل در یک سطح بودیم، اما ایران مقاومت کرد و ما سازش که ما با سازش به جایی نرسیدیم، ولی ایران با مقاومت خود توانست با وجود فشار سیاسی اقتصادی و تحریم و جنگ نابرابر از قدرت منطقه‌ای به قدرت جهانی تبدیل شود به گونه‌ای که هیچ مشکلی بدون نظر ایران قابل حل نیست تا جایی که کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا ۶۴ بار نام ایران را به زبان آورده. ایران در علوم استراتژیک از هسته‌ای تا فضائی و تا نانو و تاشبیه سازی و... جزء ده کشور اول و در صنایع موشکی چهارمین قدرت دنیا می‌باشد و در منطقه. جزیره امن و دارای ثبات است، ولی مصر علی رقم حمایت‌های آمریکا ودریافت کمک‌های سالانه دغدغه تهیه یک قرص نان برا‌ی اکثریت مردم را دارد. 
 
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه کاشمر در پایان خاطر نشان کرد: این همه صلابت وعزت ایران و موفقیت‌ها بخاطر حضور مردم در صحنه و مقاومت ملت شریف ایران و تبعیت از ولایت می‌باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار