همزمان با دهه فجر؛

برگزاری یادواره 53 شهید دانش آموز و فرهنگی در بِن

یادواره 53 شهید دانش آموز و فرهنگی شهرستان بن با همکاری آموزش و پرورش و حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی ثارالله بن برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۱۸۵۷۵
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷

 

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری، مراسم یادوراه  53 شهید دانش آموز و فرهنگی  شهرستان بن به صورت محدود و با رعایت پروتکلهای بهداشتی برگزار شد.

حجت الاسلام شیخ کبیر اسماعیلی در این مراسم  اظهار داشت: همه ما می دانیم که شهدا به مقام های عالی دست یافتند و با بهترین مرگ از این جهان پر کشیدند ولی باید به این نکته توجه کنیم که علت اصلی اوج گرفتن شهدا، ارتباط و توسل عمیق آنها با اهل بیت علیهم السلام ، مخصوصا حضرت زهرا سلام الله علیهاست.

وی خاطر نشان  کرد: پیام شهدا به ما این است که این دنیا تمام شدنی است و نمی توان در این دنیا با نقش بازی کردن برای دیگران چهره خوب از خود ارائه کرد و خواه ناخواه دست انسان رو خواهد شد بنابراین همه ما وظیفه داریم طبق وصیت شهدا عمل کنیم و کار ارباب رجوع را به درستی انجام دهیم نه اینکه عکس شهدا بر در اتاق هایمان نصب باشد ولی رفتارمان منطبق با سیره شهدا نباشد.

مدیر اسبق رادیو معارف ادامه داد: روز قیامت روزی است که خداوند در قرآن کریم آن را با واژه عظیم یاد  کرده است و در آن روز که همه از یکدیگر فرار می کنند عده ای هستند که آب در دلشان تکان نمی خورد که به گفته پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم،  اینها حضرت زهرا سلام الله علیها و فرزندان آن بزرگوار و شیعیانش می باشند که قطعا شهدا نیز جز برترین شیعیان حضرت زهرا سلام الله علیها هستند.

حجت الاسلام اسماعیلی افزود: خداوند در قرآن وعده داده است که زمین به صالحان به ارث خواهد رسید و ظالمان و مستکبران نابود خواهند شد بنابراین بدانید که به برکت خون شهدا، وهابیت و آل سعود از بین خواهند رفت و پرچم امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف در سرتاسر جهان طنین انداز خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار