فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهرنگ:

اقتدار جمهوری اسلامی ایران مرهون ایستادگی و مقاومت شهداست

سرهنگ پاسدارعزیزموسایی، استحکام و پایه و چهارچوب انقلاب اسلامی ر اثمره خون عزیزانی دانست که با مظلومیت در برابر طاغوت ایستادگی کردند و مایه، اقتدار مهین خود در دنیا شدند.
کد خبر: ۹۳۱۸۴۰۳
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال بختیاری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهرنگ در حاشیه مراسم غباررویی گلزار شهدای شهر چلگرد، به نقش‌آفرینی و مجاهدت‌های شهدای انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: این عزیزان با شناخت امام زمان خود مردانه در مقابل دژخیمان رژیم ستم‌شاهی ایستادند و با خون خود اقتدار و عزت را برای ملت ایران به یادگارگ ذاشتند.

سرهنگ پاسدار عزیز موسایی، طلوع خورشید آزادیخواهی و رهایی از زیر چکمه استکبار  و استبداد، را مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران برای ملت ایران و ملت های مظلوم دنیا برشمرد.

وی،  با اشاره به دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی ، ریشه این واقعه عظیم را مدیون، ایستادگی و تحمل زجر و سختی ها و مظلومیت و دلاوریهای شهدای عزیزی دانست که در زیر شکنجه های طاقت فرسای رژیم پهلوی مقاومت  کردند و به شهادت رسیدند.

موسایی اقتدار جمهوری اسلامی را مرهون ایستادگی و مقاومت شهدا دانست و با بیان اینکه دهه مبارک فجر سرآغاز طلوع خورشید اسلام در دوره خفقان استبداد و ظلم است ، اظهارداشت: انقلاب اسلامی با همه ابعاد مادی و معنوی و همه تاثیرات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی خود مسیر تاریخ را از بیراهه ها و کج راهه ها به سمت صراط مستقیم، که همانا مسیر آمادگی برای ظهور حضرت مهدی (عج) است، تغییر داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار