‍همزمان با سراسر کشور؛

آئین میهمانی لاله ها و عطر افشانی و گلباران مزار مطهر شهدا در صالح آباد برگزار شد

آئین میهمانی لاله ها و عطرافشانی مزار مطهر شهدا با حضور امام جمعه ایلام ،فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع)، نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و مردم ایلام برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۱۸۱۴۷
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج ، به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در ایام دهه مبارک فجر، آئین میهمانی لاله ها و عطرافشانی و گلباران مزار مطهر شهدا با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع)، نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام،

جمعی از فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرائی، فرماندهان نظامی و انتظامی، بصورت همزمان سراسر کشور در گلزار منور شهدا صالح آباد برگزار شد.

این آئین همه ساله مسئولان استان، فرماندهان نظامی و انتظامی، عموم مردم و خانواده های معظم شهدا برگزار میشد ولی امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا، به صورت محدود و با حداقل جمعیت اجرا شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام به همراه دیگر مسئولان در پایان این مراسم با حضور بر مزار مطهر شهدا، ضمن گلباران و قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهیدان والامقام را گرامی داشتند و با آرمان های انقلاب تجدید میثاق کردند.

ارسال نظرات