توسل به ائمه معصومین خیر دنیا و آخرت را به همراه دارد

حجت الاسلام حبیب الله فرحزاد استاد حوزه علمیه گفت: ذکر صلوات معجون و درمان تمام مشکلات است، ائمه معصومین در دنیا و آخرت راهگشای مشکلات ما هستند.
کد خبر: ۹۳۱۸۰۴۹
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۶
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، جشن بزرگ میلاد کوثر به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان با حضور بانوان فاطمی شهرستان زاهدان در حسینیه ثارالله این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله فرحزاد استاد حوزه علمیه و کارشناس برنامه تلوزیونی سمت خدا در مراسم جشن میلاد کوثر، بیان کرد: انسان باید در طول شبانه روزی زمانی را برای راز و نیاز با خداوند اختصاص دهد چرا که در روز قیامت این لحظات به کار می‌آید، کار‌های روزمره باعث می‌شود که انسان از خود غافل شود مادران سعی کنند براساس روحیات خود با وضو به زبان مادری خود با خدا درد دل کند.

وی افزود: شکایت از خداوند نکنید شکایت نفس اماره و شیطان را پیش خدا ببرید چرا که لطف و عنایت خداوند بر ما سرازیر است بنابراین در هر سنی که هستید با خدای خود راز و نیاز و خلوت کنید به ائمه متوسل شوید به جز پروردگار هیچ چیز و هیچ کسی به درد ما نمی‌خورد.

این استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: خداوند می‌فرماید «هرکس مرا یاد کند من در کنار او هستم» ذکر صلوات را زیاد بگویید چرا که کار انبیا و ملائکه است، علمای بزرگ هر گاه فرصت می‌کردند آن را تکرار می‌کردند.

وی تاکید کرد: ذکر صلوات معجون و درمان تمام مشکلات است، ائمه معصومین در دنیا و آخرت راهگشای مشکلات ما هستند، برپایی روضه خانگی، دعای توسل، هدیه صلوات و قرآن به ائمه، توسل به ائمه اطهار و حضرت زهرا (س) سبب خیر دنیا و آخرت است.

حجت الاسلام فرحزاد اذعان کرد: تکریم مادران و همسران گره گشای مشکلات است، جوانی نزد پیغمبر اکرم آمد و پرسید به چه کسی خدمت کنم سه بار فرمودند: مادر و بار چهارم به پدر اشاره کردند، خدمت به مادر، پدر، همسر و فرزندان همه مشکلات را حل و در‌های آسمان را باز می‌کند، به همسر خود محبت کنید، هیچ گه با یکدیگر قهر نکنید در زندگی بخشش داشته باشید، قهر و جدایی مخرب دین است و سبب قبول نشدن نماز می‌شود.

برگزاری تواشیح، مسابقات و سرگرمی و مولودی خوانی از دیگر برنامه‌های این جشن بود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار