هتل‌ها و هتل آپارتمان های مشهد مقدس یکی از بهترین شهرهای گردشگری ایران

مشهد دومین شهر بزرگ و مرکز معنوی ایران است. جاذبه اصلی آن حرم مطهر و بارگاه ملکوتی امام رضا (علیه آلاف التحیه و الثناء) می باشد که سالانه میلیون ها زائیر و مسافر برای زیارت از حرم مطهر امام روانه مشهد مقدس می شوند.
کد خبر: ۹۳۱۷۵۲۵
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹

هتل 3 ستاره اطلس یکی از نزدیکترین هتل های مشهد به حرم امام رضا (ع) است. حرم مطهر امام رضا (ع) که در میدان بیت المقدس واقع شده است ، در کمتر از 3 دقیقه قابل دسترسی است. علاوه بر این ، هتل دسترسی راحت به جاذبه های تاریخی و مراکز خرید قابل توجهی مانند بازار رضا ، مسجد گوهرشاد ، آرامگاه نادرشاه ، مرکز خرید پروما و برج تجاری آلتون را فراهم می کند. هتل اطلس یکی از معتبرترین و قدیمی ترین هتل های مشهد است و بعد از بازسازی که در این هتل صورت گرفت امکانات رفاهی متنوعی به لیست خدمات آن اضافه شد. از امکانات هتل می توان به سالن بدنسازی ، صرافی ، مرکز خرید و ... اشاره کرد. این هتل دارای دو ساختمان در شمال و جنوب است که از 188 اتاق و سوئیت در هشت طبقه تشکیل شده است.

هتل آپارتمان لوکس ستاره آرمان مشهد یکی از جدیدترین هتل آپارتمان های مشهد در مجاورت حرم امام رضا (ع) در سال 2015 تاسیس شده است. این هتل که در خیابان نواصب صفوی واقع شده است تا آستان مقدس حرم مطهر امام رضا (ع) کمتر از 5 دقیقه قابل دسترسی است. علاوه بر این ، این هتل آپارتمان مشهد دسترسی راحت به جاذبه های تاریخی و مراکز خرید قابل توجهی مانند بازار رضا ، مسجد گوهرشاد ، آرامگاه نادرشاه را فراهم می کند. هتل آپارتمان 9 طبقه آرمان دارای 291 اتاق و سوئیت با امکانات مدرن ، مرکز تناسب اندام شامل استخر ، سونا ، جکوزی ، اتاق آبگرم و سالن بدن سازی ، مرکز خرید ، خشکشویی ، فضای سبز ، رستوران پشت بام ، چایخانه سنتی و کافی شاپ است.

هتل 3 ستاره نور یکی از هتل های مشهد نزدیک به حرم مطهر امام رضا (ع) است. و در کمتر از 3 دقیقه  میتوان به حرم مطهر رسید. علاوه بر این ، هتل دسترسی راحت به جاذبه های تاریخی و مراکز خرید مهم مشهد مقدس را فراهم می کند. هتل نور از سال 2006 از مسافران پذیرایی می کند و برای بهبود امکانات و کیفیت خدمات در سال 2017 بازسازی شده است. امکانات هتل شامل خشکشویی ، کافی شاپ ، چایخانه سنتی و ... است. این هتل از 87 اتاق و سوئیت در چهار طبقه تشکیل شده است. این هتل گزینه مناسبی جهت رزرو هتل مشهد می باشد.

هتل 3 ستاره آفتاب شرق یکی از هتلهای تازه تاسیس مشهد است که در سال 2015 راه اندازی شد. این هتل در حدود 8 دقیقه پیاده روی از حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است ، این هتل یکی از هتل های محبوب مشهد مقدس می باشد و دسترسی راحت به فرودگاه بین المللی ، ایستگاه قطار ، ترمینال مسافربری ، مراکز خرید و جاذبه های مهم گردشگری  شهر را فراهم می کند. برج تجاری آلتون ، بازار رضا ، مسجد گوهرشاد و آرامگاه نادرشاه از جمله جاذبه های نزدیک به این هتل می باشند. از آنجا که هتل 6 طبقه آفتاب شرق دارای انواع مختلفی از اتاق ها و واحد های دو تخته تا 6 تخته است ، گزینه مناسبی برای اقامت خانواده ها در مشهد مقدس است. اگرچه این هتل اخیراً راه اندازی شده است ، اما دارای کارکنان بسیار حرفه ای است و با توجه به بازخورد مسافران ، محیط هتل تمیز است و خدمات با کیفیت بالایی را ارائه می دهد.

هتل 3 ستاره لاله در خیابان کوهسنگی ، یکی از زیباترین و قدیمی ترین خیابان های مشهد واقع شده است. این هتل در سال 1991 مورد بهره برداری قرار گرفت و برای بهبود کیفیت خدمات و به روزرسانی امکانات در سال 2010 بازسازی شد. علاوه بر این ، هتل لاله در مجاورت پارک سنگی زیبا کوهسنگی مشهد  واقع شده است. از آنجا که هتل از ایستگاه مترو حدود 1 کیلومتر فاصله دارد ، دسترسی راحتی به جاذبه های مذهبی ، تاریخی و مدرن شهر مانند حرم مطهر امام رضا (ع) ، بازار رضا ، مسجد گوهرشاد ، آرامگاه نادرشاه و برج تجاری آلتون از طریق وسایل حمل و نقل عمومی فراهم می کند. هتل 7 طبقه لاله دارای 101 اتاق و سوئیت با امکانات مدرن ، پارک کودکان ، فضای سبز و رستوران و کافی شاپ است که غذاها و نوشیدنی های خوشمزه ایرانی و بین المللی را سرو می کند. این هتل حدودا 30 دقیقه با ماشین تا حرم مطهر فاصله دارد.

تور مشهد از این هتل های مشهد که ذکر شد در سامانه سفرهای گالیور با مناسب ترین قیمت و بهترین خدمات  بصورت تخصصی ارائه میشود .

هتل 3 ستاره میامی مشهد در قلب مشهد مقدس در خیابان امام رضا ، خیابان اصلی منتهی به حرم مطهر (فقط سه ایستگاه اتوبوس به حرم) ، از سال 2013 فعالیت خود را آغاز کرده است. واقع در مرکز شهر ، نزدیک ایستگاه اتوبوس BRT و ایستگاه مترو هتل دسترسی راحت به فرودگاه بین المللی ، ایستگاه قطار ، ترمینال اتوبوس ، مراکز خرید و جاذبه های گردشگری را فراهم می کند. هتل 5 طبقه میامی  مشهد دارای 39 اتاق و سوئیت با امکانات مدرن ، رستوران هایی با غذاهای خوشمزه ایرانی و بین المللی ، کافی شاپ ، چایخانه سنتی و جکوزی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار