امام‌جمعه ابرکوه:

حوزه مقاومت یک رکن اصلی در جهت تثبیت و گسترش اهداف انقلاب است

امام‌جمعه ابرکوه گفت: حوزه مقاومت برای ما یک رکن اصلی در راستای تثبیت و نشر و بسط اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی است که بزرگ‌ترین مأموریت و رسالت آن دمیدن روحیه بسیجی در کالبد زنان جامعه است.
کد خبر: ۹۳۱۷۳۰۴
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۴
امام‌جمعه ابرکوه:
حوزه مقاومت یک رکن اصلی در جهت تثبیت و گسترش اهداف انقلاب است
امام‌جمعه در دیدار با فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران ابرکوه گفت: حوزه مقاومت برای ما یک رکن اصلی در راستای تثبیت و نشر و بسط اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی است که بزرگ‌ترین مأموریت و رسالت آن دمیدن روحیه بسیجی در کالبد زنان جامعه است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، هم‌زمان با ایام‌الله مبارک دهه فجر اکرمی مسئول حوزه فاطمه الزهرا (س) شهرستان ابرکوه به همراه اعضای شورای حوزه با حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی امام‌جمعه ابرکوه دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار پس از ارائه گزارش مختصری از عملکرد حوزه نامبرده در طی یک سال اخیر، حجت‌الاسلام حسینی میلاد حضرت زهرا (س) و ایام دهه فجر را تبریک گفته و اظهار کرد: حوزه مقاومت برای ما یک رکن اصلی در راستای تثبیت و نشر و بسط اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.
امام‌جمعه ابرکوه ادامه داد: بزرگ‌ترین مأموریت و رسالت حوزه مقاومت فاطمه الزهرا (س) دمیدن روحیه بسیجی در کالبد خواهران و دختران و زنان جامعه است؛ چراکه حضور بسیجی زنان در عرصه‌های مختلف جامعه میدان را بر بدخواهان تنگ می‌کند.
حجت‌الاسلام حسینی تصریح کرد: جلوه بسیج در برادران نماد رزم و در خواهران نماد فرهنگ دینی و ایمانی، عفاف، حجاب، تقوا، خدامحوری، حق‌پرستی و باطل‌ستیزی است.
حسینی همچنین اذعان کرد: میلاد حضرت زهرا (س) میلاد همه ارزش‌های اخلاقی، ایمانی و ولادت همه فضیلت‌ها، شایستگی‌ها و برتری‌ها است؛ لذا تأسی به سیره این بانوی بزرگ برای همه ما یک تکلیف است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار