بیمارستان بهمن زنجان تعطیل نمی‌شود

زنجان-رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: تأکید دستگاه قضائی در این مدت براین بود که ارائه خدمات درمانی در این بیمارستان نباید یک روز هم متوقف شود.
کد خبر: ۹۳۱۷۲۸۵
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در جلسه بررسی مشکلات بیمارستان بهمن با تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: با توجه به وجود برخی مشکلات در بیمارستان بهمن در ماه‌های گذشته و ورود دستگاه قضائی از تعطیلی این بیمارستان جلوگیری شد و به طور کلی حمایت و توجه به حوزه بهداشت که مورد تأکید آموزه‌های دینی است، یک امر لازم، منطقی و عقلانی است.
بیمارستان بهمن زنجان تعطیل نمی‌شود

وی با بیان اینکه بیمارستان بهمن در گذشته با برخی مشکلات و چالش‌هایی مواجه بوده است، افزود: تأکید دستگاه قضائی در این مدت بر این بود که ارائه خدمات درمانی در این بیمارستان نباید یک روز هم متوقف شود و براساس گزارش امروز مدیر تصفیه موید این مطلب است و خیلی خوشحال هستیم که آرامش به این مرکز بازگشته است.

رئیس کل دادگستری استان زنجان ضمن تقدیر از اقدامات موثر هیات تصفیه و مدیر بیمارستان برای حل مشکلات و پیگیری فرایند واگذاری بیمارستان اظهار کرد: در خواست ما از هر دو طرف این است که بیمارستان با همان کاربری فعالیت کند و در نهایت توافق نهائی برای واگذاری بیمارستان فراهم شود.

صادقی نیارکی با اشاره به این که از دستاورد‌های جمهوری اسلامی ایران به همت امام راحل توجه به حوزه بهداشت بوده است، تأکید کرد: با مراجعه به دوران قبل از انقلاب و بعد انقلاب ما با توسعه و پیشرفت بسیار زیادی در این حوزه مواجه هستیم، باید قدردان این انقلاب و امام راحل باشیم که امروز در همه حوزه‌ها خصوصا حوزه بهداشت در دنیا شاخص هستیم.

وی با بیان اینکه استان ظرفیت‌های خوبی برای توسعه و پیشرفت از جمله حوزه بهداشت دارد، ادامه داد: برای چنین استانی وجود یک بیمارستان خصوصی کافی نیست و بخش خصوصی باید کمک کار بخش دولتی باشد و مردم از خدمات این بخش بهره‌مند شوند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار