رزمایش گردان‌های الی بیت المقدس و کوثر بسیج سپاه مالک اشتر مشهد همزمان با دهه فجر آغاز شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر مشهد گفت: رزمایش گردان‌های الی بیت المقدس و کوثر بسیج به مناسبت ایام الله دهه فجر با مشارکت همه رده‌های بسیج آغاز شد.
کد خبر: ۹۳۱۶۷۶۲
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶
سرهنگ پاسدار کوکبی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ ضمن تبریک به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر به مدد الهی، رزمایش گردان‌های الی بیت المقدس و کوثر بسیج با مشارکت همه رده‌های بسیج از روز ۱۲ بهمن آغاز و تا ۲۲ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر گفت: افزود: از جمله برنامه‌هایی که در این دهه برگزار خواهد شد، تشدید گشت‌های رضویون و برپایی تور‌های ایست بازرسی توسط نیرو‌های بسیج و تداوم طرح شهید سلیمانی در مقابله با ویروس کرونا می‌باشد.

سرهنگ کوکبی از اجرای برنامه نهضت کمک‌های مومنانه و تهیه و توزیع بسته حمایتی و معیشتی برای خانواده‌های نیازمند در دهه فجر و برگزاری رزمایش مواسات در تمام پایگاه‌های مقاومت بسیج ناحیه مالک اشتر نیز خبرداد.

کوکبی ادامه گفت: از دیگر برنامه‌های این رزمایش، برگزاری حلقه‌های صالحین در پایگاه‌های بسیج مقاومت، گل افشانی قبور مطهر شهدا و دیدار با خانواده‌های معزز شهدای انقلاب اسلامی خواهد بود.

وی در ادامه گفت: برنامه نور افشانی در سطح شهر مشهد و همزمان با بانگ الله اکبر در شب یوم الله ۲۲ بهمن، صورت خواهد گرفت.

کوکبی اظهار داشت: در روز ۲۲ بهمن همزمان با راهپیمایی خودرویی مردمی، رژه موتوری و خودرویی توسط گردان‌های الی بیت المقدس و کوثر بسیج، در سطح شهر اجرا خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: همه برنامه‌های این رزمایش با رعایت اصول بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار