خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خداآفرین:

رمز پیروزی انقلاب اسلامی پیروی از ولایت است

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خداآفرین ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: رمز پیروزی انقلاب اسلامی پیروی محض از ولایت بود.
کد خبر: ۹۳۱۶۴۳۹
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن زاده در جمع کارکنان سپاه خداآفرین، افزود: ولایت فقیه در راستای ولایت ائمه(ع) است، همچون راه شناسی دقیق  و دلسوز مردم را از گمراهی جهالت بیرون می برد و به روشنایی سعادت می رساند.
وی افزود: دو رکن اساسی پیروزی انقلاب اسلامی ولایت و حمایت مردم بود. اگر مردم، ولایت را حمایت نمی کردند ماجرای خانه نشینی امام علی(ع) تکرار می شد، امام(ره) نیز به پشتوانه مردم ولایتمدار، حکومت نحس شاهنشاهی را سرنگون کرد و پرچم اسلام را برافراشت.
حجت الاسلام حسن زاده با اشاره به وابستگی رژیم پهلوی به غرب بیان کرد: وابستگی شدید رژیم پهلوی به غرب مانع بروز استعدادهای نهفته مردم شده بود و استقلال که مایه شرف هر کشوری در جهان است برای ایران رویایی دست نایافتنی شده بود.

وی با اشاره به امتحانات الهی اظهار کرد: یکی از سنت های الهی این است که اگر قومی ناشکر برای نعمتی شدند آن نعمت از دست آن قوم گرفته می شود بنابراین باید پیوسته شاکر نعمت ولایت فقیه بود و این شکر با پیروی محض ما از فرامین ایشان حاصل می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار