خبرهای داغ:
رسول مظاهری
فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) اصفهان:

جبهه مقاومت علی رغم همه تهدیدات و محدودیت‌ها روز به روز مقاوم‌تر و پایدارتر از گذشته است

علی رغم همه تهدیدات و محدودیت‌های استکبار جهانی، جبهه مقاومت روز به روز مقاوم‌تر و پایدارتر از گذشته در مقابل استکبار ایستاده است.
کد خبر: ۹۳۱۶۲۴۵
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان؛سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) پیش از ظهر امروز اصفهان در مراسم زنگ انقلاب همزمان با لحظه تاریخی ورود امام راحل به میهن اسلامی در نایین گفت: بسیج یکی از یادگارهای ماندگار امام (ره) است که در طول 42 سال انقلاب منشا خیرات و برکات و اقدامات بسیار مفید و ارزنده‌ای بوده که در تاریخ و مقاطع مختلف و به تناسب ماموریت‌ها و تهدیدات این اقدامات را گوشزد می‌کند.

فدا با اشاره به اقدامات بسیج در طول چند دهه اخیر به نهادهای مختلف گفت: این سازمان مردمی علاوه بر تلاش جهت تثبیت نظام، نقش موثری در مقابله با دشمن و برقراری امنیت پایدار در طول هشت سال دفاع مقدس و پس از آن، در کمک به سایر دستگاه‌های حاکمیتی اقدامات خوبی داشته ‌است.

سردار فدا به نقش تاثیرگذار سپاه اشاره و ابراز کرد: سپاه نهادی انقلابی و برآمده از مردم است و همیشه در سختی‌ها و مشکلات به عنوان پشتیبان و حامی عمل می‌کند؛ بسیج و سپاه ظرفیت نظام، انقلاب و تشکیلات جمهوری اسلامی برای مقابله با چالش‌ها و موانع پیش‌روی نظام و خدمت‌رسانی، کمک و مساعدت به مردم در همکاری با مسئولان و دستگاه‌های مختلف است.

سردار فدا در ادامه به موضوعات روز دنیا پرداخت و گفت: علی رغم همه تهدیدات و محدودیت‌های استکبار جهانی، جبهه مقاومت روز به روز مقاوم‌تر و پایدارتر از گذشته در مقابل استکبار ایستاده است و به قول ترامپ رییس جمهور شکست خورده آمریکا، آن ها هفت هزار میلیارد دلار در خاورمیانه خرج کردند بدون اینکه دستاوردی داشته باشند که این نشان‌دهنده شکست مفتضحانه آمریکا و همپیمانانش بود.

سردار فدا گفت: محاصره پادگان مهاباد به عنوان غم‌انگیزترین حادثه در نخستین روزهای شاد پیروزی انقلاب اتفاق افتاد و یک هفته بعد به سقوط آن منجر شد. سقوط پادگان مهاباد در حافظه مردم وطن دوست و نظامیان غیرتمند تا به امروز به عنوان حادثه‌ای تلخ و زخمی کهنه و آزاردهنده مطرح بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار