امام جمعه بوینس آیرس در جمع بسیجیان زرندیه :

صدای انقلاب اسلامی ایران سرتاسر جهان را پر کرده است

حجت الاسلام عبدالکریم رهبر معظم انقلاب در جواب فیدل کاسترو که گفته بود شما به عنوان یک الگوی قدرتمند و موفق در جهان هستید فرمودند: ما هر چه داریم از اسلام است.
کد خبر: ۹۳۱۶۱۵۵
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از زرندیه، همزان با فرا رسیدن دهه مبارک فجر، مراسم باشکوه گرامی داشت ایام ا... دهه مبارک فجر با حضور مسئولین شهرستانی،  بسیجیان و اقشار مختلف مردم و با سخنرانی حجت الاسلام عبدالکریم پاز امام جمعه محترم شهر بوینس آیرس آرژانتین ضمن رعایت شیوه نامه های بهداشتی در سالن 9 دی شهرستان زرندیه برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام عبدالکریم پاز امام جمعه محترم شهر بوینس آیرس با بیان اینکه خداوند چنین اراده کرد که مردم ایران یک عبد خدا  و متصل به خداوند متعال را برخلاف اراده شیطان حاکم برجامعه بکنند گفت: مردم ایران بعد از چند سال مظلومیت و جدایی از رهبران دینی خود،  برخلاف خواسته های آمریکا و تمامی ایادیش  توانستند فرزندی از فرزندان حضرت فاطمه (س) را حاکم جامعه اسلامی خود کنند.

امام جمعه محترم شهر بوینس آیرس با تاکید بر اینکه صدای انقلاب اسلامی ایران سرتاسر جهان را پر کرده و به نقاطی از زمین از جمله آرژانتین رسیده گفت : فساد در غرب به جایی رسیده است که حیوانات را به عنوان فرزندان خود انتخاب می کنند و ارث خود را به آن می دهند و با فراگیر شدن فساد در دنیا نیاز به منجی بیش از پیش احساس می شود.

وی افزود: امروز خداوند برآن شده است که یکی از فرزندان حضرت زهرا(س) بر خلاف آنچه دشمنان می خواهند حاکم جامعه اسلامی شود و شرایط را برای تشکیل تمدن نوین اسلامی و ظهور حضرت حجت(عج) فراهم نماید.

حجت الاسلام عبدالکریم پاز با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری و فیدل کاسترو خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب در جواب فیدل کاسترو که گفته بود شما به عنوان یک الگوی قدرتمند و موفق در جهان هستید فرمودند: ما هر چه داریم از اسلام است.

وی یادآور شد: هر چند تمدن ایران و امپراطوری آن ، آوازه ای بلند دارد ؛ ولی قبل از انقلاب ، دورانی در ایران بود که سران کشورهای مستکبر در خاک این کشور جلسه می گرفتند و برای مردمش تصمیم می گرفتند و شاه این کشور را به آن جلسه راه هم نمی دادند ولی امروز ایران عزیز چنان به عزت و سربلندی و قدرت رسیده است که نامزدهای ریاست جهوری کشوری مثل آمریکا بخش قابل توجهی از زمان تبلیغات خود را صرف چگونگی مواجهه با ایران می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار