حجت الاسلام منتشلوعنوان کرد:

طرح ثامن طرحی موفق درراستای روشنگری وبصیرت دهی به بسیجیان وصیانت فکری آنان است

حجت الاسلام منتشلو مسوول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه دیواندره گفت:طرح ثامن طرحی موفق در راستای روشنگری و بصیرت دهی به بسیجیان وصیانت فکری آنان است.
کد خبر: ۹۳۱۶۰۳۷
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج  از کردستان حجت الاسلام منتشلو مسوول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه دیواندره در جلسه شورای فرماندهی سپاه این شهرستان که با حضور سردارحسینی فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان و در حسینیه ثارالله این رده برگزار شد با اشاره به ایجاد ۱۰۶ کانال ثامن درسطح این رده باعضویت بیش از ۶۰۰۰ هزار نفر از بسیجیان خواهربرادر و رسیدن به اهداف عملیاتی اجرای این طرح گفت:طرح ثامن طرحی موفق درراستای روشنگری وبصیرت دهی به بسیجیان وصیانت فکری آنان است.

وی در ادامه گفت: در این دنیای پرتلاطم که نیاز به صبر و شکیبایی در مقابل سختی‌ها و مصیبت‌هایی که از طرف نظام استکباری بر ملت شریف ایران تحمیل می‌شود، در کنار این صبر و تحمل، نیاز به شناخت دشمن و بالا بردن سطح بصیرتی لازم است واگر امروز شرایطی بر ما تحمیل شده، که امکان پرداختن به تبیین و گفتمان سازی به روش قدیمی و چهره به چهره وجود ندارد، لازم است که فضای مجازی مورد استفاده قرار گیرد.

منتشلو اضافه کرد: فرمانده حوزه‌های مقاومت بسیج در خط مقدم عملیات ها، ماموریت‌ها و رزمایش‌های بسیج به عنوان ادمین دوم کانال و حلقه واسط فرمانده پایگاه و سرشبکه، اثرگذاری خوبی در اجرای این طرح خواهند داشت و، اما فرمانده پایگاه‌ها با نظارت بر مطالب و انتخاب هادی سیاسی و ارائه و پیشنهاد موضوع‌ها به ایجاد کانالی با کیفیت مطلوب کمک می‌کنند.


وی افزود: تولید محتوا به عهده نمایندگی، ولی فقیه در سپاه است که این امر از طریق عقیدتی و سیاسی این رده در قرارگاه بررسی شده و در رزمایش‌ها و مناسبت‌های مختلف در کانال‌ها بارگذاری می‌شود.

مسوول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه دیواندره در پایان ضمن قدردانی از فعالین این طرح افزود: امیدواریم با بصیرت افزایی و روشنگری در فضای مجازی و بهره‌گیری از ظرفیت پیام رسان‌های داخلی، بتوان به اهداف برنامه ریزی شده دست پیدا کرد و گام موثری در این زمینه برداشت.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار