مسئول بسیج جامعه زنان کشور در گفتگو با خبرگزاری بسیج:

بسیاری از زنان به واسطه جرایم غیرعمد زندانی شده اند/ راه اندازی پویشی برای آزادی این زندانیان

مینا بیابانی گفت: زنانی که در زندان به سر می‌برند فرزندانشان و خانواده‌هایشان چشم انتظار آنها هستند، بسیاری از آنها به واسطه جرایم غیرعمد زندانی شدند.
کد خبر: ۹۳۱۵۸۲۱
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج، مینا بیابانی مسئول بسیج جامعه زنان کشور در گفتگو با خبرگزاری بسیج در خصوص پویش تبیین ولایت اجتماعی زن بر مبنای سبک زندگی فاطمی، گفت: در شأن یک کشور اسلامی با این مردم نوع دوست و انسان دوست نیست که مادری در حبس به سر ببرد، کانون گرم خانواده از وجود این عزیزان بی‌بهره بشود و لذا با توجه به میلاد حضرت زهرا و میمنت این روز این بهترین فرصت است که از حضور مردم و مساعدت مردم برای اینکه بتوانیم این مادران و این زنان را آزاد کنیم و به آغوش خانواده هایشان برگردانیم استفاده کنیم.
وی افزود: انتظار داریم که مردم عزیز ما و زنان و مردان نوع دوست و انسان دوست در این پویش شرکت کنند. منتظر دستان پر مهر مردم عزیز ایران اسلامی هستیم.
بیابانی افزود: زنانی که در زندان به سر می‌برند فرزندانشان و خانواده‌هایشان چشم انتظار آن‌ها هستند. بسیاری از آن‌ها به واسطه جرایم غیرعمد زندانی شدند، خانم‌هایی هستند که ممکن است حتی کارآفرین بوده باشند و با شرایط اقتصادی امروز تلاش و فعالیت و کسب آن‌ها با شکست مواجه شده است و نتوانستند به تعهدات مالی که به بانک‌ها یا افراد دارند، عمل کنند و به این واسطه زندانی شدند.
وی در پایان گفت: نشست بین‌المللی‌ای که خواهیم داشت پیرامون تبیین ولایت اجتماعی زن است و بر مبنای سبک زندگی فاطمی برگرفته از پیام حضرت آقا به کنگره ملی ۷ هزار زن شهید در سال ۹۱ است. این اولین نشست بین المللی در این موضوع است انشاالله ما بنا داریم این نشست‌ها را در کل کشور انجام بدهیم و استان‌های مختلف حضور خواهند داشت. نهایتاً خروجی این نشست‌ها منجر می‌شود به کنگره بین المللی تبیین ولایت اجتماعی زن بر مبنای سبک زندگی فاطمی که اگر خدا بخواهد در سال آینده آن را برگزار خواهیم کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار