امام جمعه یزد:

کلید حل مشکلات اقتصادی، رونق تولید است/ نیاز جامعه اسلامی، ترویج افکار امام راحل است

امام جمعه یزد گفت: کلید همه مشکلات اقتصادی در کشور اشتغالزایی، رونق و جهش تولید است.
کد خبر: ۹۳۱۵۶۱۶
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در خطبه‌های امروز نماز جمعه با اشاره به اینکه کلید حل تمامی مشکلات اقتصادی در کشور رونق و جهش تولید است، گفت: باید به تولیدات داخل نگاه کرد و برای رفع مشکلات داخلی از امکانات داخل کشور استفاده کنیم.

آیت الله ناصری با اشاره به رمز اقتدار نظام جمهوری اسلامی، تصریح کرد: عزت و سربلندی کنونی کشور نتیجه مقاومت و پایداری در برابر دشمنان است. باید جوانان کشور در جریان حوادث نظام و اندیشه‌های والای امام خمینی کبیر (ره) قرار گیرند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی ادامه داد: رهبری‌های حضرت امام‌خمینی (ره)، همراهی مردم مومن و توسل و تمسک به دین و ارزش‌های معنوی موجب پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی شد.

امام جمعه یزد یادآور شد: باید بنحو مناسب با بهره‌گیری از فضای مناسب، مردم و جوانان را بیش از گذشته در جریان خدمات نظام و انقلاب اسلامی و ثمرات والای آن در ابعاد مختلف قرار داد.

سپس نماینده، ولی فقیه در استان یزد به میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن و مادر در هفته آینده اشاره کرد و افزود: اسلام به نقش زنان در جامعه اسلامی در عرصه‌های مختلف و تربیت نسلی مومن و انقلابی اهمیت ویژه قائل است.

او افزود: زنان باید شخصیت بانوی بزرگوار اسلام حضرت فاطمه (س) را شناسایی و آن را الگوی خویش قرار دهند وشأن و منزلت خود را در جامعه حفظ و منشأ تربیت صحیح برای فرزندان باشند.

امام جمعه یزد ادامه داد: اسلام برای زن، احترام و ارزش قائل است و عظمت زن نزد خداوند متعال بسیار بالاست، اما متاسفانه دنیای غرب و استکبار جهانی توجهی به جایگاه زن ندارد.
او اظهار داشت: زن در جامعه اسلامی صاحب کمال، شرافت، رشد و کرامت است. زن‌هایی که فرزندانی، چون قاسم سلیمانی را تربیت کرده اند دنیا را متحول می‌کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار