یک هزار جهیزیه به نوعروسان نیازمند دیواندره‌ای اهدا می‌شود

فرمانده سپاه شهرستان دیواندره از اهدای یک هزار جهیزیه به نوعروسان نیازمند دیواندره‌ای در راستای اجرای سنت حسنه ازدواج آسان در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۴۵۸۳
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیواندره، سرهنگ صمدمحمد علیزاده، فرمانده سپاه شهرستان دیواندره در مراسم مجمع بسیجیان دیواندره که دوم بهمن‌ماه در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: هفت گروه تخصصی بسیج در شهرستان دیواندره در زمینه‌های مختلف فعالیت دارند.

وی افزود: در این کارگروه‌های تخصصی بسیج با همکاری دستگا‌های دولتی در تمام زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی راهکار ارائه می‌شود و این راهکار‌ها برای رفع این مشکلات در شهرستان تحویل مقامات استانی و کشوری می‌شود.

فرمانده سپاه شهرستان دیواندره در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه وضعیت نابسامان اقتصادی، تحریم‌های ظالمانه و شیوع ویروس کرونا شرایط ازدواج را برای بسیاری از جوانان سخت‌تر کرده است، بیان کرد: در این شرایط ما و خانواده‌ها وظیفه داریم که کمک حال جوانان نیازمند باشیم.

وی با تأکید بر ترویج ازدواج آسان در جامعه، اظهار کرد: سپاه شهرستان دیواندره به منظور ترویج ازدواج آسان از طریق پایگاه‌های بسیج به شناسایی افراد و خانواده‌های ضعیف اقدام کرده است و در این راستا سال آینده یک هزار جهزیه به نوعروسان نیازمند این شهرستان اهدا می‌کند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیواندره در پایان به اجرای طرح شهید سلیمانی اشاره کرد و یادآور شد: این طرح با همکاری ۱۵۰ پایگاه مقاومت سپاه در روستاها، هلال احمر و شبکه بهداشت در حال انجام بوده که توانستیم در مهار این بیماری موفقیت‌های خوبی را در شهرستان به دست آوریم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار