فرماندار بردسکن:

خدمت به مردم بارزترین شاخص بسیج است

فرماندار بردسکن در جلسه مجمع بسیج شهرستان بردسکن گفت: بسیج در همه ابعاد خالصانه به کمک مردم شتافت و جمله بسیج لشکر مخلص خداست را به منصه ظهور گذاشت.
کد خبر: ۹۳۱۴۴۳۱
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ مجتبی شاکری در جلسه اجلاسیه مجمع راهبردی بسیج، که با حضور فرمانده سپاه ناحیه بردسکن و تنی چند از روسای ادارات شهرستان اظهار داشت: بسیج از بدو ظهورش منشا خیرات برای کشور بوده و در دفاع مقدس بسیجیان افتخار افریدند و امروز نیز در مبارزه با کرونا نیز حماسه‌های ماندگاری را خلق کردند.

رئیس شورای تامین بردسکن ضمن قدردانی از بسیجیان در راستای شکست کرونا خاطرنشان کرد: امروز بسیجیان همانند دوران دفاع مقدس با وحدت کلمه بسته‌های معیشتی و ملزومات مورد نیاز پزشکی مانند ماسک و مواد ضد عفونی را تامین کردند و پزشکان بسیجی با تشکیل تیم‌های متعدد به شناسایی و درمان بیماران پرداختند.
 
وی تصریح کرد: طرح مسجد سنگر سلامت و شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان بردسکن با همت سپاه و بسیج در سطح استان نمونه اعلام شد و بسیج و تفکر بسیجی منعطف‌ترین، پویاترین و به روزترین و استراتژیک‌ترین سازمان‌ها است.
 
شاکری افزود: در هر برهه از زمان با توجه به نیاز مردم و نیاز جامعه بسیج و سپاه برنامه داشته و با نیاز کشور ماموریت خود را تغییر داده است، و هر کجا رهبری اشاره کرده‌اند بسیج به خوبی و بدون کم و کاست ورود پیدا کرده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار