خبرهای داغ:

درخواست برخورد با پیمانکاران متخلف در شاهرود

شاهرود_فرمانده سپاه شاهرود، برخورد با پیمانکاران متخلف را توسط دادستانی در شهرک‌های کوثر و فدک شاهرود خواستار شد و گفت: از دادستان شاهرود می‌خواهیم تا پیمانکاران متخلف را خلع ید کند.
کد خبر: ۹۳۱۴۳۵۱
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷
درخواست برخورد با پیمانکاران متخلف در شاهرودبه گزارش خبرنگار بسیج، سرهنگ محمد خوش‌قدم با اشاره به مشکلات عدیده در شهرک‌های مسکن مهر کوثر و فدک و شهرک پردیس شاهرود اظهار کرد: مردم نجیب این شهرک‌ها خواستار رفع مشکلات خود هستند که این مشکلات با همراهی شهرداری، دادستانی و اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان قابل حل است.
وی با بیان اینکه در شهرک پردیس ۲.۵ هکتار از مجموعه خارج از محدوده است، افزود: در این مناطق، آب و رفع و گاز هنوز مشکل دارد که باید این موضوع مورد پیگیری جدی دستگاه‌های ذی‌ربط قرار گیرد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با اشاره به شهرک فدک گفت: در ۴۶ واحد این شهرک، آسانسور نصب نشده است که با توجه به پرداخت اولیه متقاضیان و عدم نصب و گران شدن تجهیزات، مردم خواهان پیگیری نصب هستند که این مسأله نیز باید مورد پیگیری جدی قرار گیرد.
وی خواستار برخورد با پیمانکاران متخلف در شهرک‌های کوثر و فدک توسط دادستانی شد و افزود: از دادستان شهرستان شاهرود درخواست داریم تا پیمانکاران متخلف را خلع ید کند تا با واگذاری امور به پیمانکاران دیگر، بتوان واحد‌های مسکن مهر نیمه‌تمام را کامل و به متقاضیان واگذار کرد.
خوش‌قدم بر لزوم تحویل مسکن‌های مهر به شهرداری شاهرود برای زیرپوشش قرار گرفتن خدمات شهری تأکید کرد و افزود: شهرداری با توجه به عدم تحویل این شهرک‌ها، اقدامات مختلفی را انجام می‌دهد؛ اما، چون واحد‌ها تحویل نشده، بسیاری از خدمات از جمله امتیازات از جمله آب، برق، گاز، فاضلاب و ... را نمی‌تواند ارائه دهد که نیاز به توجه و همکاری در این زمینه است.
وی با تأکید بر ضرورت خدمت‌رسانی به مردم و توجه به مشکلات گفت: وظیفه همه مسؤولان در هر رده و سازمانی، خدمت به مردم و رفع مشکلات است و باید همه در این مسیر همت و تلاش مضاعف کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار