خبرهای داغ:

نباید خود را محتاج به بیگانگان نشان داد/رزمایش سپاه و ارتش سبب یأس دشمنان و تقویت محور مقاومت

شاهرود_امام جمعه موقت شاهرود گفت: نباید خود را محتاج به بیگانگان نشان داده و رفع مشکلات کشور را به تغییرات دیگر کشور‌ها مرتبط کنیم.
کد خبر: ۹۳۱۴۱۴۵
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵
به گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام حمید عبدالهیان در خطبه‌های نمازجمعه شاهرود در مصلی اعظم مدرسه قلعه این شهر اظهار کرد:مقاومت برای تامین منافع ملی ضروری است و رزمایش نظامی ارتش و سپاه حاوی پیام معیشت پایدار درگروی امنیت پایدار بود.
وی، افزود: رزمایش‌های ۲ هفته اخیر در چارچوب مقاومت و تامین امنیت کشور بوده و در زمینه دفع تهدید دشمنان نقش موثری ایفا کرد.
امام جمعه موقت شاهرود خاطر نشان کرد: زمان مناسب برای انجام رزمایش، ترکیبی بودن عملیات با موشک‌های پیشرفته و پهپاد با کارآیی گوناگون و گستردگی میدان عملیاتی در خلیج فارس و دریای عمان سه بخش مرتبط با این رزمایش بود.
وی با اشاره به اینکه این رزمایش مقتدرانه سپاه و ارتش دشمنان را مایوس و محور مقاومت را تقویت کرد، ادامه داد: پیشرفت‌های سریع در علم و صنایع نظامی با وجود تحریم‌ها، امنیت بیشتری به ارمغان می‌آورد.
عبدالهیان تاکید کرد: نباید خود را محتاج به بیگانگان نشان داده و رفع مشکلات کشور را به تغییرات دیگر کشور‌ها مرتبط کنیم.
امام جمعه موقت شاهرود گفت: متاسفانه در فضای مجازی به حکم حکومتی رهبر معظم انقلاب اسلامی برای عدم خرید واکسن کرونا از کشور‌هایی که به آن‌ها اعتماد نداریم هجمه‌های بسیاری شد.
وی با بیان اینکه مسوولان باید به گونه‌ای مسایل مهم کشور را بررسی کنند تا نیازی به هزینه کرد از رهبری نباشد، تاکید کرد: همه گره‌ها نباید به دست مقام معظم رهبری گشوده شود.
عبدللهیان افزود: رهبر معظم انقلاب با حمایت از تولید واکسن کرونا توسط جوانان دانشمند کشور، اعتماد به آن‌ها را نشان داد.
امام جمعه موقت شاهرود گفت:سفر رئیس قوه قضائیه به استان سمنان و شهرستان شاهرود امید را به مردم بازگرداند.
وی اظهار امید واری کرد:این سفر‌ها استمرار داشته و خواسته‌های مردم برآورده شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار