خبرهای داغ:

همایش پیاده روی مسئولین و کارکنان شرکت فرآورده های نفتی منطقه شاهرود

شاهرود_به مناسبت، روز هوای پاک، همایش پیاده با حضور جمعی از مسئولان و کارکنان شرکت فرآورده های نفتی منطقه شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۱۳۹۰۹
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج، پیاده‌روی روز و هفته هوای پاک با حضور مدیر، مسئولین و جمعی ازکارکنان، در راستای توسعه ورزش همگانی و ایجاد نشاط عمومی در مسیر پارک آبشار شاهرود تا مزار شهدای شهر با رعایت کامل پروتک‌های بهداشتی انجام شد.
علی اکبر عربعامری مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود گفت: هوای پاک را باید ساخت، که از راهکار‌های مناسب در زمینه دست یابی به این مهم، استفاده از انرژی‌های سالم و حرکت به سوی کاهش استفاده از سوخت‌های فسیلی، بالا بردن کیفیت و استاندارد فرآور ده‌های نفتی، مسئولیت افراد در جهت عدم خرید کالای آلوده کننده و کالای غیر استاندارد، انتقال پیام‌های آموزشی، تهیه بروشور می‌توان نام برد.
وی افزود: تنظیم موتور خودرو، عدم تردد با وسایل نقلیه دودزا در سطح شهر، استفاده ازدوچرخه و پیاده روی (عدم استفاده از وسائط نقلیه در تردد‌های غیر ضروری) از جمله کار‌هایی است که مردم می‌توانند با انجام آن گامی موثر در کاهش آلودگی هوا بردارند.
۲۹ دی ماه هر سال، روز هوای پاک در دنیا تحت عناوین مختلف از جمله؛ روز بدون خودرو، روز بدون دود و ... نامیده می‌شود وامسال نیز با شعار قانون و هوای پاک نامگذاری شده و اقدامات خاصی در این روز جهت تنویر افکار عمومی صورت می‌گیرد.
اهتمام مردم به فعالیت‌های جسمانی احتمال ابتلا به دیابت، فشار خون بالا و چاقی را کاهش می‌دهد. استفاده ازوسائط حمل ونقل عمومی، علاوه بر مزایای اقتصادی و سلامتی، باعث کاهش شدید آلودگی هوا که یکی از معظل امروز شهر‌های ما می‌باشد را درپی خواهد داشت
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار