خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

فعالیت‌های کشاورزان، روستائیان و عشایر در راستای تقویت تولید داخلی است

آیت اله عابدینی در دیدار مدیرعامل بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کشور گفت: فعالیت‌های کشاورزان، روستائیان و عشایر در راستای تقویت تولید داخلی است.
کد خبر: ۹۳۱۲۶۶۷
|
۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار علی شیرکانی مدیرعامل بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کشور اظهار کرد: خدمت‌رسانی به مردم ثمرات بسیاری دارد و علاوه بر آن که رسالت ایمانی و دینی محسوب می‌شود برای کشور نیز امنیت آفرین خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه خدمات کشور می‌باید همه مردم را با هر دین و آئینی دربر بگیرد، خاطرنشان کرد: پیامبر(ص) حمایت از همه بندگان خدا را در زمان کهولت و پیری سفارش کرده‌اند و ما نیز وظیفه داریم از مردم کشور با هر دینی و مذهبی حمایت کنیم و آنها را در زمان کهولت و پیری تنها نگذاریم.

امام جمعه قزوین خدمات کشاورزان، روستائیان و عشایر را بسیار مهم و در راستای تقویت تولید داخلی دانست و افزود: کشاورزان، روستائیان و عشایر تا زمانی که توان دارند به تولید انواع محصولات مبادرت می‌ورزند و دستگاه‌های خدمت‌رسان و بیمه‌ای نیز می‌باید در زمان از کار افتادگی حامی این عزیزان باشند و کاری که در مجموعه شما صورت می‌گیرد در راستای همین رسالت است.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: یکی از موضوعاتی که هیچگاه نباید به فراموشی سپرده شود این است که همگی برای رضای خدا کار کنیم نه برای رضای افراد و اشخاص، این مهم یکی از اصل‌های اساسی نظام اسلامی است و نباید به فراموشی سپرده شود.

 

مدیرعامل بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر به منظور تکریم و معارفه مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان، به قزوین سفر کرده است.

 

گفتنی است نماینده ولی فقیه در استان قزوین در پایان از خدمات آقای سعید رضایی مدیر سابق قدردانی و برای حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمد عرب مدیر جدید صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان قزوین آرزوی موفقیت کرد.

 

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار