خبرهای داغ:
به همت بسیج هنرمندان و هلال احمر آذربایجان شرقی صورت می گیرد

پاسداشت سردار سلیمانی با جشنواره فرهنگی هنری «رفیق خوشبخت ما»

جشنواره فرهنگی هنری «رفیق خوشبخت ما» در راستای پاسداشت سردار سلیمانی و به همت به همت بسیج هنرمندان و هلال احمر آذربایجان شرقی برگزار می شود.
کد خبر: ۹۳۱۲۳۰۴
|
۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،  کمیته داوران طرح ملی رفیق خوشبخت ما تشکیل و در نشستی با حضور رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان و مسئول کمیته داوران طرح ملی رفیق خوشبخت ما ، نسبت به نحوه داوری آثار و انتخاب داوران زبده از میان اساتید برجسته استانی و کشوری تاکید شد.
مسئول بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی در این نشست با تجلیل از حرکت فرهنگی هنری جمعیت هلال احمر در راستای برگزاری جشنواره ملی فرهنگی هنری ادبی با موضوع سردار دل ها گفت: هر قدمی که برای معرفی و شناساندن زوایای مختلف شخصیت حاج قاسم سلیمانی برداشته شود قدمی خجسته و مبارک بوده و مایه خیر و برکت خواهد بود.
حامد شب خیز افزود: بسیج هنرمندان استان با توجه به تجربیات ارزشمندی که در برگزاری جشنواره های ملی و استانی با بهره مندی از ظرفیت اساتید برجسته استانی و انجمن های هنری و ادبی کسب کرده، در این جشنواره ملی هم در کنار هلال احمر بوده و برای باشکوه برگزار شدن آن همکاری و مشارکت فعال خواهد داشت.
مهدی رحیمی؛ معاون آموزش و پژوهش و مسئول کمیته داوران طرح ملی رفیق خوشبخت ما هم گزارشی از روند جمع آوری آثار را ارائه داد.
 طرح ملی رفیق خوشبخت ما در دو بخش جشنواره ملی فرهنگی هنری ادبی در رشته های «شع، روایت، مقاله، دلنوشته، نمایشنامه، فیلمنامه، اطلاع نگاشت، نقاشی، خوشنویسی، پوستر، فیلم کوتاه، انیمیش، اپلیکیشن، پادکست، موشن گرافی» و پویش ملی چلچراغ «نذر و انجام چهل کار خیر به نیابت از سردار دل ها »برگزارمی شود که علاقه مندان و هنرمندان می توانند با مراجعه به آدرس های زیر نسبت به ارسال آثار خود اقدام کنند.
رفیق خوشبخت ما http://javanan.rcs.ir/rafigh
پویش ملی چلچراغ http://javanan.rcs.ir/40cheragh

ارسال نظرات
پر بیننده ها