خبرهای داغ:
به همت بسیج هنرمندان بام ایران؛

رونمایی از دو اثر موسیقایی با موضوع سردار دلها

از دو اثر موسیقایی تولیدات سازمان بسیج هنرمندان استان چهارمحال و بختیاری با موضوع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرکرد رونمایی شد.
کد خبر: ۹۳۱۱۳۴۰
|
۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در آیین تجلیل از برگزیدگان فراخوان هنری و ادبی نگین مقاومت از سرود "تندیس غرور "با گویش بختیاری با اجرای گروه محمد رسول‌الله از کانون بسیج هنرمندان شهرکرد  و "ترانه شهد شهادت"به خوانندگی هنرمند  جوان و انقلابی استان مهدی صادقی رونمایی شد.

این دو اثر از تولیدات سازمان بسیج هنرمندان استان چهارمحال و بختیاری است که هردو اثر پس از رونمایی و اجرا مورد تحسین مسئولین و شرکت کنندگان در مراسم قرار گرفت .

مسئول سازمان بسیج هنرمندان  استان در حاشیه این مراسم گفت:در سال جاری  ۵ اثر با موضوع  شهید سلیمانی ،کمک های مومنانه و  جشن های نیمه شعبان در انجمن آواها و نواهای سازمان بسیج هنرمندان تولید و در برنامه های مختلف اجراشده اتند .

مجتبی بیگی افزود: در طول ۵ سال گذشته بیش از ۲۴ اثر موسیقایی با رویکرد دینی و ارزشی  با هدف پوشش مناسبت‌های ملی و مذهبی و اجرا در بر نامه های مناسبتی در سازمان بسیج هنرمندان استان چهارمحال و بختیاری تولید شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار