علیرضانظری رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی گفت:

شهید سلیمانی جمع اضداد بود و در حالیکه نسبت به دشمنان اسلام سراسر خشم بود با مردم با مهربانی رفتار می‌کرد.

نماینده مجلس شورای اسلامی درشهرستان خمین:انتخاب فرد اصلح و یک رای درست می تواند مشکلات کشور را حل کند.
کد خبر: ۹۳۱۰۹۶۷
|
۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ازخمین؛نشست مشترک مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس با مجمع بسیجیان استان با عنوان « دبیرخانه شهید مدرس» در خمین برگزارشد،علیرضانظری نماینده مردم شریف شهرستان خمین درمجلس ورئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی در دراین جلسه گفت:شهید سلیمانی جمع اضداد بود و در حالیکه نسبت به دشمنان اسلام سراسر خشم بود با مردم با مهربانی رفتار می‌کرد.
علیرضا نظری بیان کرد: نشست‌های دبیرخانه شهید مدرس در شهرستان‌ها با هدف تمرکززدایی در مرکز استان به صورت فصلی برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: پیشنهادات کارگروه های مختلف بررسی و مسیر پیگیری ها مشخص می شود.
نماینده مردم خمین در مجلس افزود: اصلاح قانون شوراها در دستور کار مجلس یازدهم است و برای انتخابات دوره بعدی شوراها این اصلاحات مورد توجه قرار می گیرد.
نظری تاکید کرد: انتخاب فرد اصلح و یک رای درست می تواند مشکلات کشور را حل کند.

درادامه علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک،کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت:استفاده از ظرفیت‌های نظام اسلامی برای مقابله با دسیسه‌های استکبار ضروری است.
وی بیان کرد: دشمنان نظام بار دیگر با بهره‌گیری از توطئه قصد آسیب به نظام را دارد و بصریت‌افزایی و هوشیاری در این برهه از زمان باید در جامعه افزایش پیدا کند.
عضو مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس یازدهم با اشاره به حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا ادامه داد: تاکید مقام معظم رهبری و وعده صاحب نظران درباره روند فروپاشی آمریکا در حال تحقق است.
کریمی گفت: اتفاقاتی که در آمریکا در حال رخ دادن است بر تمام جهان تاثیرگذار است.
وی با اشاره به انتخاب ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی ایران در سال آینده افزود: آگاهی‌بخشی و افزایش سطح انسجام و وحدت درونی در دستور کار نیروهای انقلابی قرار گیرد.
نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: موفقیت دولت انقلابی و شورای های شهر و روستا در افزایش رضایت عمومی تاثیرگذار است.
کریمی گفت: مرکز پژوهش‌های مجلس آمادگی  واگذاری طرح‌های پژوهشی به پژوهشگران استان مرکزی را دارد و کارگروه های مجمع بسیجیان استان می توانند با بررسی طرح‌های مجلس نقشه راه را برای نمایندگان ترسیم کنند.

درپایان این نشست نمایندگان کارگروه‌های مختلف دبیرخانه شهید مدرس در استان مرکزی نظرات و پیشنهادات خود درباره انتخابات، مشکلات آموزشی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی کشور ارایه دادند.

ارسال نظرات