مدیرکل‌اتباع و امورخارجه سیستان و بلوچستان:

زندگی سردار شهید سلیمانی باید همواره مرور شود

مدیرکل‌اتباع و امورخارجه سیستان و بلوچستان گفت: زندگی پر افتخار و مبارزات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی علیه داعش و گروهک‌های تروریستی باید همواره مرور شود تا نسل‌های آینده از رشادت‌های این سردار والامقام با خبر شوند.
کد خبر: ۹۳۱۰۸۸۷
|
۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۸

به گزارش بسیج از زاهدان، مراسم بزرگداشت شهیدان سلیمانی و میرحسینی باهمت بسیج کارمندان سپاه سلمان با حضور مسئولان استانی و کارمندان بسیجی در سالن اجتماعات اداره کل اتباع و امور خارجه استان در شهرستان زاهدان برگزار شد.
 
در این مراسم نبی بخش داودی اظهارداشت: دشمن هرگز انتظار نداشت که جمهوری اسلامی بدون پشتوانه غرب و شرق چهل سال و اندی را پشت سر بگذارد، اما غافل از این بود که مادران شیر زن ایرانی در تربیت فرزندانشان و در فرمانبرداری از امام‌شان و رهبر در مقابله با دشمن و صیانت و حراست از تمامیت ارضی کشورشان از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهند کرد.

وی افزود: دشمن ایران قبل از انقلاب را تصور می‌کرد و در ذهنش خطور نمی‌کرد که فرزندان رشید و با صلابتی، چون سلیمانی‌ها و میر حسینی‌ها در دامن پاک مادران تربیت شدند که امروز تاریخ و دنیا را متحول ساخته‌اند.

مدیرکل‌اتباع و امورخارجه سیستان و بلوچستان گفت: تاریخ قبل از انقلاب را که نگاه می‌کنیم همواره عرق شرم از پیشانی ما جاری می‌شود، اما امروز با مشاهده تاریخ معاصر ایران هر ورقش افتخاراتی را دارد که هر ایرانی و مسلمانی به آن افتخار می‌کند.

وی ادامه داد: امروز تاریخچه زندگی شهید سلیمانی باید مرور شود انسانی معمولی فرزندی از فرزندان این مرزو بوم بود دشمن فکر می‌کرد با به شهادت رساندن این سردار والامقام امتیازی کسب کند، اما امروز از هر طرف مورد سرزنش است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار