خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه علی بن ابی طالب(ع) :

مهاجرین الی الله بهترین گروه انسانها هستند

حجت الاسلام اکبری با اشاره به گروه های مختلف انسان، گروه مهاجرین الی الله را بهترین گروه دانست و افزود:این دسته از انسانها از جایگاه ویژه ای برخوردارند.
کد خبر: ۹۳۱۰۸۵۰
|
۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم،حجت السلام و المسلمین سید حسن اکبری نماینده، ولی فقیه در سپاه استان قم در مراسم سالگرد عروج ملکوتی شهدای سانحه هواپیمایی کشور که شامگاه چهارشنبه با حضور خانواده این شهدای گرانقدر در حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد، ضمن گرامیداشت مقام این شهیدان و همه شهیدانی که برای این مرز و بوم از جان گذشتند و همچنین خیر مقدم به خانواده محترم شهدا گفت: خداوند انسان را بزرگ و دارای قیمت آفریده است و به آن احترام ویژه‌ای گذاشته است ودر قرآن به این موضوع اشاره کرده است که ما بنی آدم را کرامت بخشیدیم و تمام آنچه که در آسمان و زمین است برای انسان قرار داده ایم.

وی با اشاره به گروه‌های مختلف انسان، گروه مهاجرین الی الله را بهترین گروه معرفی کرد و گفت:این دسته از انسان‌ها نزد خداوند متعال از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند.

حجت الاسلام اکبری افزود: این گروه از انسان‌ها جانشان را فدا کردند و فدا نیز شدند و گامی در مسیر زمینه سازی ظهور دولت حضرت مهدی (عج) برداشتند.

وی همچنین بیان کرد: از کسانی که در مسیر تکریم شهدا و خانواده شهدا گام برداشتند از جمله آستانه حرم مطهر فاطمه معصومه (س)، بنیاد شهید، سپاه علی بن ابی طالب و کنگره ملی شهدای استان قم تقدیر و تشکر میکنم و مقدم خانواده محترم شهدا و نماینده مقام معظم رهبری در نهاد رهبری و نماینده اساتید در دانشگاه شریف را گرامی میدارم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار