برگزاری پنجمین اردوی میزخدمت جهادی توسط بسیج ادارات استان

به مناسبت یکمین سالگرد شهادت سردار سپهد شهید حاج قاسم سلیمانی پنجمین اردوی میزخدمت جهادی سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان در منطقه کمتر توسعه یافته دلی مهتاب بخش چاروسا برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۱۰۰۹۷
|
۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه وبویراحمد, مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان گفت: این اردو  با حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی رحمه الله و مدیر کمیته امداد شهرستان قله ریسی و پاتاوه و لوداب و حجت الاسلام والمسلمین سید ذوالفقار مظاهری از طلاب خیر و فعال حوزه مرکزی شیراز انجام شد.
سرهنگ پاسدار ارژنگ تند پور افزود: در این اردو بین اهالی منطقه 50 بسته حمایتی شامل آرد، برنج و مایع بهداشتی و نوشت افزار توزیع شد.

وی بیان کرد: همچنین  ضمن معاینه و ویزیت  رایگان مردم این مناطق  داروی رایگان نیز در اختیار انها قرار گرفت.

تند پور  با بیان اینکه مشکل اصلی و عمومی منطقه نبود راه ارتباطی می باشد، گفت: در این منطقه حدود 5 ماه امکان عبور و مرور به سختی انجام می‌گیرد و در سال جاری  بعلت صعب العبور بودن جاده و نبود پزشک 2 نفر از اهالی منطقه از بین رفتند و هر روز امکان فوت دیگر افراد وجود دارد.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان ابراز داشت: با معاینه افراد این منطقه اکثر زنها و بعضی پیرمردها دارای فشار خون و ناراحتی قلبی بودند و از مسئولین تقاضای رسیدگی و بهسازی و باز گشایی جاده اهالی منطقه را داریم .

وی افزود: در ضمن دام های آنها هم بعلت کمبود دارو و امکانات و نبود راه ارتباطی مناسب از بین می روند ما پیگیر هستیم که مسولین مشکلات عشایر و روستاها کم توسعه را حل کنند.

وی گفت: روستای دلی آفتاب از طرف شهرستان کهگیلویه 5 کیلو متر جاده نیاز دارد که به دیشموک و قله رئیسی وصل شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات