اولین سالگرد شهادت سردار دلها شهید سلیمانی در اداره کل راه آهن جنوبشرق برگزار شد

اولین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان در مسجد اداره کل راه آهن جنوبشرق در زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۱۰۰۲۰
|
۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، اولین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان استان،  مدیر کل را آهن جنوبشرق، مدیر سازمان بسیج کارمندان استان و جمعی از کارکنان در مسجد اداره کل ناحیه جنوبشرق برگزار شد.
 
معاون هماهنگ کننده سچاه سلمان در این مراسم  ضمن تبریک شهادت شهید سلیمانی از این شهید به عنوان اسطوره خدمت و پیرو محض ولایت، نام برد و گفت: سرداری که با خون خود درخت مقاومت، اخلاص و عمل در حمایت از مظلومان و مبارزه با استکبار جهانی در منطقه راهبردی غرب آسیا و جهان اسلام را آبیاری کرد.
 
سرهنگ پاسدار عوض علی فقیری افزود: خون سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس جانی دوباره به مبارزان راه آزادی و آزادگی داد.
 
وی بیان کرد: شهید سلیمانی مرد میدان جهاد و مبارزه، مجاهد خستگی‌ناپذیر جبهه‌های حق علیه باطل و جنگ با تروریست‌های تکفیری، سردار سرافراز و پرافتخار اسلام و ایران، مدافع حرم و ولایت، بود.
 
فقیری ادامه داد: شهید سلیمانی قهرمان امت اسلامی بوده و مایه افتخار و عزت‌ نه تنها مردم ایران بلکه تمام مسلمانان و مستضعفان ستمدیده جهان بوده و خواهد بودراه شهادت مسیر رستگاریست.
 
مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان نیر در این مراسم گفت: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی چهره‌ای بین‌المللی و اسوه مقاومت برای همه آزادی خواهان و مجاهدان جهان است، بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران بدانند با عروج ملکوتی ایشان راه مبارزه ادامه خواهد داشت.
 
سرهنگ پاسدار علی بیک نژاد افزود: اخلاق و رفتار و مبارزات شهید سلیمانی را نسل های آینده خواهند خواند، خواهند آموخت و به آن افتخار خواهند کرد.
 
این مسئول تصریح کرد: طبق فرامین مقام معظم رهبری نباید به شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی  به چشم یک فرد نگاه کنیم بلکه باید به آنها به چشم یک مکتب، یک راه و یک مدرسه درس‌آموز نگاه کنیم.
 
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار