اتحاد عناصر جبهه مقاومت در سایه فرماندهی حاج قاسم

معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه امام خامنه‌ای با بیان اینکه سردار سلیمانی موجب اتحاد عناصر جبهه مقاومت شد، گفت: اتحاد و یکپارچگی نیروی انسانی در عرصه فرماندهی در محور مقاومت ازجمله ویژگی‌های این شهید بزرگوار بود.
کد خبر: ۹۳۰۹۹۹۸
|
۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار اصغر شکراللهی صبح امروز در مراسم سالگرد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای رشت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: هدف، یکی از عناصر اصلی در رزم‌ نیروهای نظامی محسوب می‌شود و تمام تجهیزات و نیروی انسانی با داشتن هدف و برنامه حرکت می‌کنند.

وی با اشاره به اقتدار حاج قاسم در میدان رزم گفت: حاج قاسم در عرصه محور مقاومت و رزم هرگز هدف اصلی که در پیش‌گرفته بود را فراموش نمی‌کرد و بااقتدار جلو می‌رفت.

معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه امام خامنه‌ای نیروی دریای سپاه با بیان اینکه استقامت و اقتدار سردار دل‌ها لرزه بر پیکر دشمنان می‌انداخت، افزود: سردار سلیمانی هرگز اهدافی را که در عرصه رزم و جبهه‌های مختلف ازجمله سوریه و عراق در پیش‌گرفته بود فراموش نمی‌کرد، درحالی‌که دشمن درصدد بود اهداف را با توطئه‌هایش حذف و سرنگون کند.

شکراللهی با اشاره به موفقیت حاج قاسم در میدان نبرد و کوتاه کردن دست دشمنان بیان کرد: کوتاه کردن دست تروریست‌های داعش در سوریه و عراق و دفاع از مردم بی‌پناه این دو کشور ازجمله اهداف اصلی شهید سلیمانی بود.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی در تمام لحظات تلاش خود را متمرکز می‌کرد تا محور مقاومت را در تمامی جبهه‌ها به نقطه مطلوب و پیروزی برساند، گفت: شهید سلیمانی در اهداف کلان تمامی طرح‌های شوم عربی، عبری، غربی و شوم استکبار را در منطقه نابود کرد.

معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه امام خامنه‌ای نیروی دریای سپاه نیروی انسانی را تعیین‌کننده‌ترین رُکن اساسی برای رسیدن به اهداف دانست و تصریح کرد: در محور مقاومت، نیروهای انسانی گاهی از جهت تفکر باهم متضاد بودند و کسی باید این نیروها را جمع و در آنان اتحاد ایجاد می‌کرد که حاج قاسم این اتفاق را رقم زد.

شکراللهی با بیان اینکه سردار سلیمانی موجب اتحاد عناصر جبهه مقاومت شد، گفت: اتحاد و یکپارچگی نیروی انسانی در عرصه فرماندهی در محور مقاومت ازجمله ویژگی‌های این شهید بزرگوار بود.

وی با تأکید بر اینکه اگر تدبیر و فرماندهی سردار نبود در محور مقاومت در جبهه‌های مختلف به این پیروزی‌های بزرگ نمی‌رسید، بیان کرد: دشمنان ‌در جبهه‌های سوریه و عراق حضور داشتند و مانند دفاع مقدس تا بن دندان مسلح بودند، درحالی‌که پهپادهای مدرن را آمریکا و اسراییل در اختیار داعش و تروریست‌ها قرار می‌داد.

معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه امام خامنه‌ای نیروی دریای سپاه با اذعان به اینکه حاج قاسم معادله دشمن را مانند هشت سال دفاع مقدس برهم زد، افزود: اگر می‌خواهیم این مسیر که ‌مسیر عزت و سربلندی برای ملت رشید و فهیم ایران است، باقی بماند باید از صمیم قلب و جانمان مسیر و مکتب سلیمانی را ادامه دهیم.

پایان پیام/

 
ارسال نظرات
آخرین اخبار