فرمانده سابق سپاه امام رضا (ع):

مکتب حاج قاسم مدرسه انسان ساز و جریان جاری هدایت گر است

سردار احمدی از مکتب حاج قاسم بعنوان مدرسه انسان ساز و جریان جاری و هدایت گر یاد کرد و افزود: شهادت سردار سلیمانی مسیر کشور، منطقه و جهان اسلام را تغییر داد.
کد خبر: ۹۳۰۹۸۴۵
|
۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار غلامرضا احمدی در ویژه برنامه سالگرد شهید سلیمانی در مسجد جامع تریت حیدریه اظهار کرد: جمعیت ۲۵ میلیونی در تشیع حاج قاسم در تاریخ بی نظیر و این تشیع تاریخی ثبت شد، اما آنچه که این جمعیت را در ایران و عراق برای تشیع آورده بود دل‌ها و قلوب مومنینی بود که حاج قاسم را آرمان خود می‌دانستند.
 
وی در تشریح آیه فذکر باایام الله گفت: دوران ۴۲ ساله انقلاب اسلامی و ۸ سال جنگ تحمیلی، انواع فتنه ها، تهدیدات و تحریم‌ها هیچکدام کمتر از عبور یاران موسی از رود نیل نیست و بر همگان لارم و واجب است که این ایام الله را گرامی و در تبیین و نقش آن در جامعه نقش افرینی کنند.
 
احمدی تاکید کرد: نباید بگذاریم برخی غرب گرایان، هوچی گر‌ها و وادادگان عزت، عظمت و اقتدار این نظام را از یاد ببرند، چرا که منطق جریان غربگرا و سازش کار نوشاندن جام زهر به رهبری است.
 
فرمانده سابق سپاه امام رضا علیه السلام خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب در ۱۴ خرداد سال ۹۶ در سخنرانی حرم مطهر امام راحل فرمودند که اگر راه امام را عمدی یا غیر عمدی گم کنیم سیلی خواهیم خورد و دو سال بعد از آن هم بعد از انتخابات ریاست جمهوری تاکید کردند که نگذارید جای جلاد و شهید در جامعه عوض شود.
 
سردار احمدی از مکتب حاج قاسم بعنوان مدرسه انسان ساز و جریان جاری و هدایت گر یاد کرد و افزود: شهادت سردار سلیمانی مسیر کشور، منطقه و جهان اسلام را تغییر داد.
 
وی یادآور شد: شهادت حاج قاسم مسیر کشور، منطقه و جهان اسلام را تغییر داد و امروز نباید بگذاریم نام و یاد و مکتب این شهید عزیز از خاطره‌ها برود.
 
فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام به نقش شهید سلیمانی در پیوند دو ملت ایران و عراق اشاره کرد و گفت: اگر هزاران منبر توسط عالمان بزرگ و فرهیخته برپا می‌شد نمی‌توانست به اندازه کاری که حاج قاسم و شهدای مدافع حرم انجام دادند بین دو ملت ایران و عراق این چنین پیوندی را ایجاد کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار