خبرهای داغ:
سرشبکه مربیان طرح بهنام بسیج دانش آموزی استان قم :
سرشبکه مربیان طرح شهید بهنام محمدی بسیج دانش آموزی استان قم گفت:شهید سردار سلیمانی در تمام لحظات عمر خود را وقف اسلام کرد و مطیع محض، ولی فقیه بود.
کد خبر: ۹۳۰۹۷۵۲
|
۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷
جواد رسولی نژاد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، ضمن گرامیداشت نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، با تاکید بر کلام رهبری که شهید سلیمانی را یک راه، یک مدرسه و یک مکتب میخوانند، اظهار داشت:مکتب شهید سلیمانی مکتب شهادت در راه خدا می‌باشد. ایشان خودش را وقف اسلام و مطیع محض ولی فقیه کرده بود و وقتی کسی اینگونه زندگی می‌کند، به یک جایگاهی می‌رسد که نه تنها در ایران بلکه در جهان بین الملل او را با عنوان یک مبارز واقعی که با عمل خود نشان داده، می‌شناسند.

وی افزود: سردار سلیمانی نمونه بارز یک انسان باایمان، مسئولیت پذیر، با اخلاق و سخت کوش برای نوجوانان و جوانان می‌باشد و شخصیت ایشان به گونه‌ای بود که امروز نوجوانان و بلکه نونهالان ما با یاد ایشان متأثر می‌شوند و ایشان را الگوی تمام عیار زندگی خود می‌دانند.

رسولی نژاد در ادامه  با اشاره به پویش نسل سلیمانی‌ها اضافه کرد:ما خواستار انتقام از این عمل شنیع دشمن هستیم و ما هنوز انتقام سخت که همان بیرون راندن دشمن از کل بلاد اسلامی است را مطالبه می‌کنیم و آرزو داریم که إن شاء الله از ادامه دهندگان راه این شهید عزیز و شهید ابومهدی المهندس باشیم.

انتهای پیام/ امیرفرزانه
ارسال نظرات
پر بیننده ها