خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) شهرستان قزوین عنوان کرد؛

توزیع بیش از ۱۵۰ هزار ماسک در درب منازل شهروندان قزوینی

سرهنگ حیدری گفت: همزمان با سالروز شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی ۱۵۰ هزار ماسک به صورت خانه به خانه بین همشهریان عزیز توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۰۹۳۴۷
|
۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲

سرهنگ علیرضا حیدری فرمانده سپاه شهرستان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: همزمان با سالروز شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی ۱۵۰ هزار ماسک به صورت خانه به خانه بین همشهریان عزیز توزیع شد.

 

وی گفت: همچنین توزیع این بسته‌ها در ایستگاه‌های صلواتی اجرا شد که همزمان با توزیع ماسک بسته‌های فرهنگی نیز در اختیار همشهریان محترم قرار گرفت.

 

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) شهرستان قزوین اظهار کرد: توزیع بسته‌ها با همکاری بسیجیان بیش از ۱۰۰ پایگاه مقاومت بسیج انجام شد.

 توزیع بیش از ۱۵۰ هزار ماسک در درب منازل شهروندان قزوینی

سرهنگ حیدری عنوان کرد: این ماسک‌ها توسط مجموعه بسیج سازندگی استان تهیه شده است که در طی یک هفته توسط ۱۰۰ خواهر بسیجی به صورت کاملا بهداشتی و تحت رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی بسته بندی گردیده است تا به دست مردم شریف شهر قزوین برسد.

 

وی با اشاره به اینکه بیش از هزار ساعت کار در این ایام صرف بسته بندی این بسته‌ها شده افزود: در این ایام در کنار این طرح ۲۰ ایستگاه صلواتی در سطح شهر قزوین برقرار شده است که اقداماتی همچون تهیه و توزیع عکس نوشته مربوط به سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و تهیه و توزیع ماسک رایگان و صلواتی بین همشهریان عزیز از برنامه‌های آن‌هاست.

1008/ت

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار