خبرهای داغ:
مسوول بسیج دانش آموزی استان قزوین:

پشتیبانی ملت از ولایت، شاخصه مهم ایام بصیرت است

محمد سرباز گفت: روز نهم دی ماه و ایام بصیرت، نشان دهنده علاقه مردم به ولایت است که همواره پشتیبان ولایت فقیه بوده اند و این مسیر ادامه دارد.
کد خبر: ۹۳۰۸۳۹۰
|
۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸

محمد سرباز مسوول بسیج دانش آموزی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با اشاره به ایام دهه بصیرت بیان کرد: هر ساله نهم تا نوزدهم دی ماه، بعنوان روز بصیرت و میثاق امت و ولایت نامگذاری شده که وجه تسمیه آن به این نام، به دلیل اتفاقات مهمی است که روز نهم دی ماه را در تاریخ کشور ماندگار کرد.

وی گفت: بعد از یک برنامه ریزی ده ساله و عملیات هشت ماهه فتنه دشمنان ادامه یافته بود و بعد از انتخابات سال ۸۸، بزرگترین فرصت سیاسی ایران، طبق برنامه از قبل تعیین شده دشمنان، باید با توطئه به تحریف تبدیل می شد.

محمد سرباز اظهار کرد: اما بعد از ۸ ماه، با بصیرت افزایی توسط مقام معظم رهبری و نخبگان، مردم به میدان آمده و در مقابله با این توطئه بزرگ که با همراهی دشمنان قسم خورده انقلاب علیه جمهوری اسلامی صورت گرفته بود، فتنه دشمن در این روز گرامی خنثی شد.

مسوول بسیج دانش آموزی استان قزوین عنوان کرد: این روز بزرگ در تاریخ ماندگار شد و به فرموده مقام معظم رهبری، دشمن خیال خام کرده بود که ملت ایران را نیز مانند کشورهای کوچک منطقه و برخی کشورهای جهان با صرف اعتبار راضی به مقابله با انقلاب کنند.

وی با اشاره به اتفاقات دی ماه پیش از انقلاب و انتشار کاریکاتور موهون حضرت امام خمینی(ره) توسط یکی از نشریات آن روز افزود: به میدان آمدن مردم قم در سال ۵۶ و خروش فراوان مردم سایر شهرها در آن روزها، در واقع توطئه کمرنگ کردن اثر ولایت را در زندگی مردم خنثی کرد.

این مسوول تصریح کرد: روز نهم دی ماه و ایام بصیرت، نشان دهنده علاقه مردم به ولایت است که همواره پشت ولایت قرار دارند.

سرهنگ سرباز با اشاره به برنامه های بسیج دانش آموزی استان که همزمان با شهادت سردار سلیمانی است بیان کرد: بسیج دانش آموزی برنامه های متنوعی را در راستای برگزاری مراسمات ویژه ایام بصیرت و شهادت سردار سلیمانی و نیز اربعین شهید فخری زاده طراحی کرده که این برنامه ها متناسب با خصوصیت خاص امسال، رنگ و بوی فاطمی دارد و تبیین اهداف و شخصیت این شهدای بزرگوار برای دانش آموزان و پرورش نیروهایی از جنس سردار سلیمانی و در تراز انقلاب از اولویت های سازمان بسیج دانش آموزی است

وی افزود: تجلیل از خانواده شهدا، برگزاری دوره های ضمن خدمت با محوریت مکتب حاج قاسم سلیمانی، برگزاری پویش های مختلف در بستر فضای مجازی در راستای بصیرت افزایی دانش آموزان در خصوص فتنه ۸۸ و تبیین جایگاه شهید سلیمانی، تقدیر از ۱۰۰ اثر برتر و اهدای جایزه به ۱۰ اثر برگزیده، پویش سردار دلها در جمع آوری دلنوشته های دانش آموزان، افتتاح مرکز یادگیری سوادآموزان در آوج بنام شهید فخری زاده از برنامه های این حوزه می باشد.

سرهنگ سرباز گفت: اختتامیه جشنواره فرهنگی هنری علمدار، رونمایی از آثار تولید رسانه ای در خصوص شهید سلیمانی، کلنگ زنی نمایشگاه ایثار و مقاومت در اردوگاه یانس آباد از دیگر محوریت های بسیج دانش آموزی در این ایام می باشد.

۱۰۱۰/ت۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار