خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان همدان خبر داد

کشف ۴۳ کیلوگرم مواد مخدر در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۴۳ کیلوگرم مواد مخدر تریاک در دو عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با دستگیری دو نفر و توقیف دو دستگاه خودرو خبر داد.
کد خبر: ۹۳۰۸۱۸۸
|
۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۰
کشف ۴۳ کیلوگرم مواد مخدر در همدانسردار سلمان امیری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: ۴۳ کیلوگرم مواد مخدر تریاک در دو عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با دستگیری دو نفر و توقیف دو دستگاه خودرو کشف شد.

وی ابراز داشت: در عملیات اول، با تلاش‌های اطلاعاتی چند ماهه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان بر روی یک باند قاچاق و توزیع مواد مخدر از نوع تریاک، مشخص شد این باند اقدام به انتقال مواد مخدر از استان‌های مرکزی کشور به استان همدان می‌کند.

فرمانده انتظامی استان همدان افزود: با اشراف اطلاعاتی ایجاد شده در یک عملیات ضربتی، خودرو متهم در ورودی شهر همدان شناسایی و در بازرسی از آن، ۳۷ کیلو گرم تریاک کشف و نامبرده با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

وی بیان کرد: در عملیات دوم و در پی تلاش‌های اطلاعاتی، قاچاقچیان مواد مخدر تریاک که قصد انتقال مواد مخدر به شهرستان ملایر را داشتند شناسایی و با توجه به اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری عملیاتی کارکنان انتظامی شهرستان ملایر در یک اقدام عملیاتی و به موقع خودرو آن‌ها در ورودی این شهرستان شناسایی و در بازرسی از آن، ۶ کیلوگرم تریاک کشف و یک متهم در این رابطه دستگیر و یک دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

سردار امیری بیان داشت: اشراف و تعامل اطلاعاتی، عملیاتی دو رویکرد موثر در سطح ناجا می‌باشد که ظرفیت‌های گسترده‌ای را برای مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر ایجاد می‌کند و فرماندهی انتظامی استان از این ظرفیت نهایت بهره را می‌برد.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار