برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز حماسه نهم دی در بسیج قوه قضائیه و وزارت دادگستری

مراسم گرامیداشت سالروز حماسه نهم دی ماه، به همت مرکز بسیج قوه قضائیه و وزارت دادگستری در ستاد قوه قضاییه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۰۸۱۶۰
|
۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۵

 

برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز حماسه نهم دی در بسیج قوه قضائیه و وزارت دادگستری

به گزارش سرویس خبری سازمان بسیج حقوق دانان خبرگزاری بسیج ؛ مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی با همکاری مرکزبسیج قوه قضائیه در ستاد قوه قضائیه  برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مسئول سازمان بسیج حقوق دانان دکتر انبارکی و جمعی از فرماندهان و مدیران بسیج قوه قضائیه و وزرات دادگستری برگزار شد مسئول سازمان بسیج حقوق دانان با اشاره به سالروز 9 دی گفت :حماسه نهم دی، تاریخ و هویت مردم ما است لذا پاسداشت آن اهمیت دارد ودر این روز مردم بصیر و انقلابی  پا به میدان گذاشتند و تمام توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند.

ایشان تاکید کرد: امروز اینکه برخی می‌گویند برای وحدت در جامعه باید از این روز‌ها گذشت، باید گفت که نمی‌توان تاریخ کشور را از آن کشور گرفت؛ در سال ٨٨ ما شاهد بودیم هشت ماه کشور ما را برای عنصر داخلی به تعطیلی کشاندند.

وی خاطر نشان کرد: در حوزه مسایل اقتصادی تعطیلی کارخانجات از آثار زیان بار این فتنه بود در حوزه‌های دیگر اعم از اجتماعی و فرهنگی نیز آثار منفی به جا ماند.

وی گفت: امروز جبهه مقاومت جغرافیای کره زمین را در نوردیده است؛ در حیاط خلوت آمریکایی‌ها امروز شاهد تبلور در جبهه مقاومت اسلامی هستیم.

انبارکی گفت: یکی از عوامل پیروزی انقلاب در فتنه اتصال این انقلاب به سمت سیره ائمه معصومین و به زیستگاه ظهور قائم آل محمد (عج) بود و تا زمانی که انقلاب به این‌ها متصل است دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند کند.

او همچنین متذکر شد: حضور مردم همیشه در صحنه در این روز، نشان داد دشمن نمی‌تواند کاری کند و مردم نیز پای در میدان گذاشتند و فتنه را از بین بردند همچنین رهنمود‌های رهبری نیز این بار مانند ادوار گذشته کشتی انقلاب را به سر منزل مقصود رسانید.

ارسال نظرات