امام جمعه ساوه:

امروز ولی فقیه نقش محوری در جامعه دارد

حجت الاسلام دکتر حسینی گفت:یوم ا... روز قدرت نمایی خداوند است و اختصاص به جناح یا گروه خاصی ندارد .
کد خبر: ۹۳۰۸۰۲۰
|
۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه امام جمعه ساوه در مراسم گرامیداشت یوم الله ۹ دی در جمع جمعی از بسیجیان دانش آموز گفت:دشمن همه نظام را نشانه گرفته بود.9دی جنگ احزاب برای براندازی اصل نظام بود،هم دشمنان خارجی آمده بودند، عریان حمایت کرده بودند.

امام جمعه ساوه روز نهم دی ماه را روز همبستگی ملی خواند و گفت:هر وقت کلیت نظام اسلامی و کشور عزیز ما مورد تهدید قرار گرفت "ما همه با هم هستیم".در فتنه غبار آلود بودن فضا، خواص مردود و خواص ساکت در میدان بزرگترین مشکل است.

وی با اشاره به ماهیت مردم سالاری نظام اسلامی گفت:نمی‌شد با زور و قتل و کشتار حادثه را جمع کرد (مثل ترکیه، آمریکا، فرانسه و ...) و می‌بایست با تحمل و روشنگری و کنار زدن غبار فتنه را کنار زد.

امام جمعه ساوه در خصوص درس‌ها و عبرت‌های فتنه ۸۸ در خصوص عمق فتنه ۸۸ گفت:: یکی از موارد سقوط یک نظام که حلم الانبیاء بود. ۳۱ سال استواری با همه شهید و جانباز در جنگ بین المللی ۸ ساله شرق و غرب عالم نتوانستند آنرا ساقط کنند، اما می‌رفت که معاذا... با این فتنه سرنگون شود.

وی ۹ دی را پروژه برنامه ریزی شده و هدفمند خواند و گفت:یک تحلیل غلط، فروکاستن فتنه بزرگ به اختلافات جناحی چپ و راست، اصلاح طلب و اصولگرا یا شخص احمدی نژاد و موسوی بود. در واقع فتنه ۸۸ درگیری بین دو اردوگاه اسلام و کفر و نفاق بود.

امام جمعه ساوه در خصوص درس‌های فتنه ۸۸ گفت:اقدامات تخریبگری، آشوبگری، اوباش گری و برهم زدن نظم و امنیت مردم را خسته و عصبانی کرد، اما آتش زدن پرچم حسینی مردم را منقلب کرد و کار را تمام کرد بنابراین اعتقادات دینی به فریاد ملت رسید.باید با تقویت اعتقادات دینی از جمله حماسه حسینی مانع تکرار این حوادث شد.

وی تصریح کرد: بصیرت بخشی رهبری، میدان داری رهبری، انسجام نیرو‌های مومن حول ولایت، نقشه‌های دشمن را برملا، صفوف فتنه گران را از فریب خوردگان جدا کرد؛ لذا اولاً قدر ولایت را بدانیم، ثانیاً آفت بزرگ کشور که باعث این نابسامانی‌ها در این چند سال اخیر شده ولایت گریزی و ولایت ستیزی بوده است.

اینکه حرف رهبری شنیده نشود، نافرمانی شود، بلکه مقابله شود مثل اینکه زمان احمدی نژاد در جریان مشایی و امثالهم و قانون گریزی‌های او و در دولت بعدی در جریان برجام و سیاستگذاری‌ها و برنامه‌های دیگر و یک نمونه دیگر که قرار بود فتنه ۸۸ خط قرمز عزل و نصب‌ها باشد.

امام جمعه ساوه افزود:با ۹ دی طومار فتنه ۸۸ در هم پیچید، اما فتنه‌های دیگر در پیش است و دشمن در میدان است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار