خبرهای داغ:

از تولید کلیپ تا نشست روشنگری دهه بصیرت خواهران بسیجی منطقه بسطام

در گرامیداشت دهه بصیرت و سالگرد شهادت سردار سلیمانی برنامه‌های متنوعی در سطح پایگاه‌ها و حوزه بسیج خواهران ریحانه الرسول منطقه بسطام در حال اجراست.
کد خبر: ۹۳۰۷۹۰۱
|
۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در گرامیداشت دهه بصیرت و سالگرد شهادت سردار سلیمانی برنامه‌های متنوعی در سطح پایگاه‌ها و حوزه بسیج خواهران ریحانه الرسول منطقه بسطام در حال اجراست که به گوشه‌ای از آن اشاره می‌کنیم:
نشست بصیرتی با حضور فرمانده حوزه و فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه به مناسبت ۹ دی باسخنرانی رابط نمایندگی این حوزه برگزار شد.
در گرامیداشت دهه بصیرت کلیپ‌هایی توسط گروه فرهنگی پایگاه حکیمه بسطام و حلقه صالحین شهید عباس علمشاهی پایگاه بنت الهدی مجن تولید و در فضلای مجازی انتشار یافت.
به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) مراسم عزادارای توسط خواهران حلقه صالحین شهید محمد غیاث الدین و شهید بشیر باقری بیت الزهرا بسطام با سخنرانی و مداحی در محل پایگاه حکیمه برگزار شد.
خواهران بسیجی پایگاه آمنه به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی و چهلمین روز شهادت سردار فخری زاده ختم سوره کوثر به تعداد ۱۰۰۰۰ و صلوات به تعداد ۵۰۰۰ انجام و خواهران بسیجی پایگاه حضرت سکینه (س) نیز ۳۷ بار ختم سوره یاسین به نیت حضرت فاطمه زهرا (س) را انجام دادند و این فعالیت‌ها تا پایان دهه بصیرت توسط پایگاه‌های بسیج خواهران ادامه خواهد داشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار