در بیانیه سپاه ناحیه ماهنشان به مناسبت حماسه 9 دی آمده است:

پاسداشت حماسه تاریخ ساز 9دی،پاسداشت بصیرت و هوشمندی ملت ایران در مقابل جبهه دشمن است

سپاه ناحیه ماهنشان به مناسبت فرارسیدن حماسه 9 دی بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۰۷۴۱۱
|
۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ متن بیانیه به این شرح است:

پاسداشت حماسه تاریخ ساز ۹ دی ماه ۸۸، در حقیقت پاسداشت بصیرت و هوشمندی ملت ایران به عنوان بزرگ‌ترین مانع در مقابل جبهه دشمن در فتنه آفرینی‌های جدید است.

ملت ایران با حماسه معجزه گونه‌ی ۹ دی، ظرفیت‌های انقلاب و نظام در مهار فتنه‌ها و برهم زدن معادلات و محاسبات دشمنان را آشکارتر ساخت و با نمایش پیوند امت با امام، روحیه و امید در جبهه مقاومت و حامیان انقلاب اسلامی را ارتقا بخشید.
تبیین آنچه در عرصه فتنه آمریکایی - صهیونیستی ۸۸ رقم خورد، عنصر مصونیت سازی است که باید مورد اهتمام ملی قرارگیرد.

بر همه دلسوزان و جریان‌های سیاسی درون جبهه انقلاب اسلامی فرض است باروشنگری‌های نافذ، نقشه امروز دشمن رابر ملا و بصیرت و تیزبینی خود را سرمایه سرنوشت ساز و تعیین کننده کشور در مسدود کردن روزنه‌های امید جبهه ضد انقلاب و معاندین داخلی و خارجی قراردهند.

دشمنان با استفاده از برخی عناصر ساده لوح و زبیر‌های سیاسی سعی دارند تا با هتاکی ابلهانه این افراد ساحت مقدس ولایت و امامت فقیه عادل و رهبری بی مثال امام خامنه‌ای را زیر سوال ببرند، غافل از اینکه نوری که خدای منان افروخته است هرگز خاموش نمی‌شود و مردم ایران تا پای جان پای ولایت ایستاده است.

ضمن گرامیداشت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و نیز گرامیداشت سالروز شهادت سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی و چهلم شهادت شهید فخری زاده دانشمند هسته‌ای، اعلام می‌داریم انتقام سختی که امام خامنه‌ای عزیز، وعده آن را داده اند مورد انتظار قاطبه مردم می‌باشد که انشاالله با عنایت خداوند متعال به زودی عملی خواهد شد.

بار دیگر با رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای حفظه الله تجدید بیعت نموده و از تمام دشمنان مسیر امامت و ولایت تبری می‌جوییم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار