بیانیه سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان در گرامیداشت حماسه ۹ دی؛ روز بصیرت و میثاق امت با ولایت

سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان در پیامی فرارسیدن سالروز حماسه عظیم ۹ دی‌ماه را گرامی داشت.
کد خبر: ۹۳۰۷۴۰۵
|
۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ متن بیانیه به این شرح است:

حماسه ۹ دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آن‌ها بایستد در برابر تمام دنیای آن‌ها خواهند ایستاد. روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم الله و ماندگار گردید.


خلق حماسه ۹ دی و تبلور آن در تاریخ مبارزات ملت ایران، متعلق به آحاد امت بصیر و سلحشور ایران اسلامی است که با حضور و بصیرت خویش، خط بطلانی بر همه توطئه‌ها و حمایت‌های آشکار سران استکبار جهانی و هجمه‌های رسانه‌ای آنان کشیدند.

یوم‌الله ۹ دی یکی از الطاف خداوند متعال به ملت شریف و فهیم ایران اسلامی است و مردم شریف، شهیدپرور و متعهد ایران هرگز از راهبر واقعی که همانا ولایت فقیه است، دست بر نمی‌دارند و با انسجام و اتحاد و همچنین تاسی به مقتدایشان خواستار بالندگی و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام به ویژه سردار رشید اسلام شهید سپهبد حاج "قاسم سلیمانی" و شهید "محسن فخری زاده" دانشمند هسته‌ای کشورمان و گرامیداشت حماسه سترگ و به یادماندنی یوم الله ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت اعلام می‌دارد که با تبعیت از نائب امام عصر مقام عظمای ولایت، امام خامنه‌ای (مدظله العالی) پرصلابت و پرقدرت و با روحیه جهادی و انقلابی در راستای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های امام راحل و خدمت رسانی به مردم لحظه‌ای درنگ نخواهد کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار