خبرهای داغ:
انتقام سخت مقدمه یا لثارات الحسین است

خون حاج قاسم "خون بهای آرامش ملت" شد

حاج قاسم فرزند عاشوراست و عاشورائیان خوب می دانند شئون " عاقبت به خیری اطاعت از ولی زمانه" است.
کد خبر: ۹۳۰۷۱۸۴
|
۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹

برای گسترش انقلاب اسلامی شرط لازم تربیت انسانهایی است که عدالتخواه آرمانگرا و استکبار ستیز باشند و این مهم در گستره ی مکتب شهید سلیمانی تحقق می یابد. در شمارش معکوس محو اسرائیل، پازل فتح قدس کم کم در حال تکمیل است و انتقام سخت یقینا نابودی صهیونیسم را درپی دارد.

 

وقتی زبان پاکستانی، ایرانی، حجازی، لبنانی دربیخ گوش اسراییل طنین انداز شده است یعنی لشکر قاسمیون(متشکل از تیپ های فاطمیون و زینبیون و حیدریون) در نزدیکی قدس خیمه زده اند و "الیس الصبح بالقریب" را نجوا می کنند. آنان آماده اند برای نماز در قدس شریف و یقینا مریدان فرمانده حاج قاسم، دروازه فتح قدس شریف را #باب-القاسم نام گذاری می کنند. 

 

ولی آن چیزی که یاران و دوستداران سردار دلها را می رنجاند آن است که می خواهند سیلی سخت را جای انتقام سخت قرار دهند. آنهایی که به خیال خام خود فکر می کنند انتقام سخت با گذر زمان فراموش می شود و یا اینکه می گویند دیگر زمانه انتقام سخت نیست، یا سید علی عزیز را خوب نمی شناسند و یا نمی دانند خون به ناحق ریخته شده سردار دلها به چشمه ای جوشان برای غرق استکبار وایادی آن تبدیل شده است.

حاج قاسم فرزند عاشوراست و عاشورائیان خوب می دانند شئون " عاقبت به خیری اطاعت از ولی زمانه" است.

 

حاج قاسم فرزند خمینی و سرباز خامنه ای عزیز است و سربازان خامنه‌ای عزیز می دانند که انتقام سخت تحقق می یابد.

حاج قاسم، مالک اشتر ولی زمان بود و مالکان سپاه علی می دانند که باید همواره "به خیمه دشمن نزدیک باشند" و دیگر به ابوموسی اشعری ها میدان نمی دهند تا انتقام سخت گرفته نشود.

 

حاج قاسمی که "زندگی در خطر"هنر زیستن آن بود به سپاهیانش نیز آموخته چگونه پیام انتقام سخت ولی را اجابت کنند. بدانیم خون حاج قاسم "خون بهای آرامش ملت" بود و انتقام سخت "آرامش جهان "را در پی دارد.

 

و خوب می دانیم که اگر اثر شهادت حاج قاسم انزجار جوانان منطقه از آمریکا ست انتقام سخت آماده سازی ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی را درپی دارد.

 

اگر خاموش بنشینیم گناه است..

 

نگارنده: اکبر همتی دفرازی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار