خبرهای داغ:

تهیه و توزیع قریب به هزار غذای گرم و بسته یلدایی در شاهرود

مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین از توزیع ۹۰۰ سبد یلداییو غذای گرم در بین نیازمندان استان به همت موسسه فرهنگی بین الحرمین خبر داد.
کد خبر: ۹۳۰۶۷۴۲
|
۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱
تهیه و توزیع قریب به هزار غذای گرم و بسته یلدایی در شاهرودمحمد ابراهیمی در گفتگو با خبرگزاری بسیج از شاهرود اظهار کرد: بمناسبت میلاد حضرت زینب (س) و شب یلدا، ۴۰۰ سبد یلدایی شامل مواد غذایی، مواد بهداشتی، میوه و اقلام ضروری به همت مرکز خیریه بین الحرمین در قالب طرح باران همدلی تهیه و در شب یلدا توزیع گردید.
مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود افزود: از ابتدای بیماری کرونا مرکز خیریه بین الحرمین گام‌های خوبی را به جهت کمک و مساعدت به نیازمندان برداشته است و تا پایان شرایط سخت کرونا، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی را در قالب طرح باران همدلی ادامه خواهد داد.
ابراهیمی یادآور شد: کرونا بین مردم فاصله اجتماعی انداخته، اما نتوانسته بین قلوب مؤمنین فاصله ایجاد کند؛ به همین خاطر قشر مذهبی در قالب کمک‌های مومنانه به فعالیت خود ادامه دادند و خوش درخشیدند.
ابراهیمی در ادامه گفت: در حال حاضر با توجه به اینکه شیوع ویروس منحوس کرونا وضعیت معیشتی برخی از هموطنان ما را تحت تأثیر قرار داده لذا در چنین شرایطی نباید از نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا غافل شویم و در شرایط کنونی بیش از هر زمان دیگری نیازمند گسترش فرهنگ انفاق و ایثار در جامعه هستیم.
وی همچنین با اشاره به سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار و در امتداد اجرای طرح مواسات و کمک‌های مومنانه در قالب طرح باران همدلی تعداد ۵۰۰ پرس غذای تبرکی در سطح شهرستان توزیع گردید.
ابراهیمی، با بیان اینکه غذا‌های گرم طبخ شده با رعایت موازین و دستورالعمل‌های بهداشتی، بین خانواده‌های نیازمند توزیع گردید، اظهار کرد: این برنامه که از اول فروردین ماه و در قالب طرح باران همدلی باکمک خیرین آغاز گردیده تا آخر سال ادامه خواهد داشت.
مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود یادآور شد: این موسسه فرهنگی در طول ۹ ماه اول سال، تعداد پنجاه ویک هزار پرس غذای گرم با مشارکت خیرین تهیه و در میان نیازمندان این شهرستان توزیع کرده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار