رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام؛

ارسال بیش از ۱۰۰ اثر به دهمین جشنواره ادبیات داستانی

میرزایی با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ اثر به دهمین جشنواره ادبیات داستانی ارسال شده است، گفت: مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان جشنواره ۱۱ دی ماه سال جاری با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.
کد خبر: ۹۳۰۶۶۴۶
|
۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج،رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ایلام، اظهار کرد: دهمین جشنواره انجمن ادبیات داستانی(داستان نویسی)  در قالب داستان کوتاه و در ۲ گروه سنی بزرگسالان و نوجوان و در  ۷ موضوع  برگزار می شود.

 « علی میرزایی» با بیان اینکه مهلت ارسال اثر به این جشنواره پایان یافته است، تصریح کرد: مهلت ارسال اثر به دبیرخانه این جشنواره  15 آذرماه سال جاری بوده است که تا کنون بیش از ۱۰۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

 وی تصریح کرد: رازهای ارغوانی( روایت مردان و زنان حماسه ساز هشت سال دفاع مقدس)، مکتب سلیمانی( شهید والامقام سردار حاج قاسم سلیمانی، مدافعان حرم، تقویت محور مقاومت و مبارزه با استکبار جهانی)،  جهش تولید، اقتدار و بالندگی شکست تحریم های ظالمانه، الفبای ایثار، مدافعان سلامت، کمک مومنانه، مواسات و همدلی، زخم های شعله ور، افشای جنایتهای ایادی استکبار جهانی، مقاومت مردم مظلوم یمن، فلسطین، سوریه، عراق و ...، سبک زندگی اسلامی ایرانی، مسجدمحوری و تحقق محله اسلامی، حجاب و عفاف، عدالت محوری، رشد جمعیت فرزندآوری و تحکیم بنیان خانواده، ساده زیستی، مصرف کالای ایرانی و ... از محورهای این جشنواره بوده است.

 رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام  بیان کرد: این جشنواره در  دو گروه سنی نویسندگان نوجوان و نویسندگان بزرگسال برگزار شده است، ابراز کرد: نویسندگان نوجوان حداکثر ۱۷ سال ونویسندگان بزرگسال ۱۷ سال به بالا  مجاز به شرکت در این جشنواره و ارسال اثر بوده اند.

 میرزایی  با بیان اینکه جشنواره بر آثار داستانی کوتاه تمرکز  داشته است، یادآور شد: در حال حاضر کار داوری آثار ارسالی با حضور هیئت داوران در حال انجام است و بعد از اعلام نتایج، در مراسمی با حضور مسئولان فرهنگی و اجرایی از برگزدیگان این جشنواره با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی تقدیر و تجلیل می شود.

 وی با بیان اینکه مراسم اختتامیه این جشنواره ۱۱ دی ماه سال جاری برگزار می شود، خاطرنشان کرد: سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام در تلاش است که تعامل با هنرمندان و برگزاری جشنواره های مختلف هنری، زمینه های لازم را برای پرداختن به موضعات ارزشی و انقلابی در بین نسل جوان فراهم کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار