خبرهای داغ:

مشکل کالای اساسی در شاهرود وجود ندارد/مردم نگران نباشند/توزیع عادلانه کالاهای اساسی

سرپرست اداره صمت شاهرود بر وجود کالاهای اساسی در شهرستان تاکید کرد و گفت: مردم نگرانی از تامین کالاهای اساسی نداشته باشند و این کالاها با برنامه ریزی در تمام نقاط شهرستان توزیع خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۰۶۲۹۴
|
۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳
مشکل کالای اساسی در شاهرود وجود ندارد/مردم نگران نباشند/توزیع عادلانه کالاهای اساسیبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، امیر بشیری در گفتگویی با اشاره به رصد کلی مجموعه انبار‌های نگهداری کالای اساسی شهرستان شاهرود بویژه انبار‌های نگهداری روغن جامد و مایع و برنج و شکر اظهار کرد: خوشبختانه در سطح شهرستان کالا‌های اساسی خوبی وجود دارد که برای توزیع آن باید در تامین بازار تصمیم گیری شود.
وی افزود: در تامین کالا‌های اساسی مشکلی در سطح شهرستان وجود ندارد و نیاز به نظارت و توزیع دقیق دارد.
سرپرست اداره صمت شاهرود با اشاره به دو موضوع توزیع و شیوع ویروس کرونا گفت: ما تلاش داریم آسیبی به سلامت مردم وارد نشود و برای همین از مردم شهرستان درخواست داریم نگرانی نسبت به تامین کالا‌های اساسی نداشته باشند.
وی با تاکید بر تامین کالا‌های اساسی تصریح کرد: با بازدید از کارخانه شکر شاهرود با برنامه ریزی شکر بسته بندی در روز‌های آینده در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.
بشیری با تاکید بر موجودی روغن جامد و مایع و برنج در سطح شهرستان بر توزیع هدفمند آن در سطح شهرستان تاکید کرد و افزود: مردم نگرانی نداشته باشند که تامین بازار و توزیع هدفمند در سطح شهرستان مد نظر است و ما در دورترین نقطه شهرستان نیز کالا‌های اساسی را توزیع خواهیم کرد.
 
گزارش: حمیدرضا جلالی، شبکه ادیب
ارسال نظرات
پر بیننده ها