فرمانده سپاه ناحیه بردسکن:

کادر سلامت همواره ثابت کرده اند که در روزهای سخت در کنار مردم هستند

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن گفت: امروز در عرصه مبارزه جنگ با ویروس منحوس کرونا شاهد جانفشانی پرستاران و کادر درمانی در بخش‌های مختلف هستیم و شهادت بسیاری از پرستاران و پزشکان در بخش‌های درمانی موید این گفته است.
کد خبر: ۹۳۰۵۵۴۳
|
۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ پاسدار علیرضا جنیدی در مراسم تجلیل از پرستاران به مناسبت روز پرستار که با حضور اعضای شورای تامین در محل سالن اجتماعات بیمارستان ولیعصر (عج) برگزار شد، اظهارداشت: امیدواریم با ورود واکسن داخلی و همچنین تلاش کادر درمان و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی توسط مردم بزودی شاهد ریشه کنی این ویروس از جامعه باشیم.
 
جنیدی با اعلام اینکه، در طرح مسجد سنگر سلامت که فرماندهان حوزه‌های شهرستان به خوبی پای کار بودند روزانه ۲۵۰ نفر در این طرح بیماریابی شدند که تحت مراقبت و کنترل می‌باشند، گفت: خرسندیم که این امار امروز با تلاش همه بسیجیان و کادر درمان روزانه به عدد ۳ رسیده است.
 
وی تجلیل از پرستاران را یک وظیفه برای همه مردم بیان کرد واظهار داشت: شهروندان با اجرای نکات بهداشتی ودوری از دورهمی‌های خانوادگی به قطع زنجیره کرونا در شهرستان کمک کنند.
 
جنیدی با بیان اینکه سپاه از تمام ظرفیت‌های خود برای کمک به کادر درمان استفاده خواهد کرد، افزود: امروز حفظ سلامت مردم و مقابله با ویروس کرونا اولویت سپاه و بسیج است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار