مسئول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت میبد در پیامی:

قدردانی از زحمات شبانه روزی پرستاران در ارائه خدمات درمانی

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت میبد با انتشار پیامی از تلاش‌ وزحمات شبانه روزی پرستاران در ارائه خدمات درمانی قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۳۰۴۶۷۷
|
۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، مسئول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت میبد با انتشار پیامی ضمن تبریک فرارسیدن میلاد حضرت زینب (س) روز پرستار را تبریک گفت.

متن پیام :
سالروز ولادت با سعادت عقیله بنی هاشم، شیر زن دشت کربلا و روز بزرگ پرستار را محضر آحاد جامعه و بخصوص قشر خدوم و زحمتکش پرستار تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
نامگذاری سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) بانوی ایثار واستقامت که «جز زیبایی در عرصه گلگون کربلا ندید» به نام «روز پرستار» در تقویم سلامت ایران اسلامی بیانگر جایگاه ارزشمند این حرفه مقدس ومقام پرستاران گرانقدر است.
اینجانب ضمن تبریک ولادت فرخنده زینب کبری (س)، این روز بزرگ را به جامعه پرستاری ایران تهنیت عرض می‌نمایم و فرصت را مغتنم شمرده از تلاش‌های بی شائبه و زحمات شبانه روزی پرستاران عزیز در ارائه خدمات درمانی به بیماران صمیمانه سپاسگزاری نموده و از درگاه با عظمت پروردگار برای این قشر تلاشگر و بی ادعا آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون دارم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار