خبرهای داغ:

۲۸۳ نفر در طرح اقدام ملی مسکن در شاهرود صاحبخانه می‌شوند

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شاهرود گفت: در اجرای طرح اقدام ملی مسکن تاکنون برای ۲۸۳ متقاضی اقدام به ایجاد مسکن در شهرستان شاهرود شده است.
کد خبر: ۹۳۰۴۱۰۶
|
۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
۲۸۳ نفر در طرح اقدام ملی مسکن در شاهرود صاحبخانه می‌شوندبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مهندس پارسا در نشست شورای مسکن شهرستان شاهرود با ارائه گزارشی از اقدمات انجام شده در راستای طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان شاهرود اظهار کرد: در شهر شاهرود برای ۲۸۳ متقاضی مسکن ملی که واریز وجه چهل میلیون تومان را داشته اند زمین تهیه و کار‌های اجرایی ساخت در حال اجرا می‌باشد.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان شاهرود افزود: ما با توجه به پیش بینی ۶۰۰ واحد برای این طرح تخصیص زمین داده ایم که تاکنون ۳۹۸ واحد پیش بینی شده که ۲۸ متقاضی با تکمیل پرونده و واریز وجه کار شروع ساخت مسکن آنان آغاز شده که بخشی سقف اول و دوم زنده شده و بخشی در اخذ پروانه و انتخاب پیمانکار هستند.
پارسا با بیان اینکه ۳۹۸ واحد ظرفیت پروژه کاری ماست که تاکنون ۲۸۳ واحد در حال انجام است گفت: مابقی نیز اگر تا پایان آذر ماه افرادی وجوه خود را واریز کنند ما آمادگی اجرای کار را داریم.
وی با اشاره به شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار خانوار در سطح شهرستان افزود: در شهر مجن ۲۰ نفر متقاضی هستند که وجوه خود را واریز کرده اند و مشکل زمین است که با رایزنی‌های انجام شده تا چند روز آینده حل و این پروژه نیر آغاز می‌شود.
پارسا ادامه داد: در بیارجمند نیز ۴ نفر افتتاح حساب کرده اند، اما وجهی واریز نکرده اند و در کلاته خیج هم کسی ثبت نام نکرده است هر چند در این دو شهر زمین تخصیص داده شده است.
وی علت عدم استقبال را گرانی ساخت و ساز مسکن عنوان کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار