بازدید فرماندهی محترم سپاه استان خوزستان از اقدامات سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان

فرماندهی محترم سپاه ولیعصر(عج) خوزستان به همراه چندتن از معاونین و مسئولین دفتر فرماندهی از محل سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان بازدید نمودند.
کد خبر: ۹۳۰۳۸۵۲
|
۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان خوزستان روز شنبه مورخ 22 آذرماه سردار فرماندهی محترم سپاه ولیعصر(عج) خوزستان به همراه چندتن از معاونین و مسئولین دفتر فرماندهی از محل سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان بازدید نمودند.
در این بازدید که حدود 2ساعت به طول انجامید سردار شاهوارپور با حضور در سازمان از روند انجام فعالیت‌های بخشهای مختلف مطلع و ضمن اشاره به نقاط قوت و ضعف در هربخش، نکات مهمی را جهت بهبود و تسریع و اثربخش بودن فعالیت‌های سازمان بسیج مهندسین بیان داشتند. همچنین در ادامه‌ی این بازدید آقای مهندس پوربهرامی مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان گزارش جامعی از فعالیت‌های سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری در سال جاری محضر سردار شاهوارپور ارائه نمودند.
طرح‌های ابلاغی و مبتکرانه سازمان بسیج مهندسین از جمله چاپ و تهیه کتابچه‌های کارگروه‌های تخصصی 8گانه، چاپ و نشر کتاب‌های آموزشی و مهارت افزایی، سامانه‌های آموزش مجازی و وبینارهای برگزار شده ذیل آن، برگزاری پویش‌های متعدد مردم یاری، برگزاری کارگاه‌های مشاوره اشتغال و کارآفرینی، ایجاد و راه اندازی صندوق های قرض الحسنه بسیجیان، برگزاری جلسات هفتگی و پیگیری طرح جامع عمران روستا در شورای مدیران کانون‌ها، طرح جامع مطالعات، طراحی، نظارت مسجد محوری با رویکرد مطالعات، طراحی و اجرای مساجد استان، طرح صراط در راستای تبیین نهضت جهانی نهج البلاغه خوانی و فعالیت‌های گسترده واحد خواهران در طول سال 99 گزارشاتی بودندکه محضر سردار فرماندهی محترم سپاه ولیعصر(عج) با جزئیات ارائه شدند. همچنین در ادامه این جلسه سردار شاهوارپور به سایر کارکنان سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری این فرصت را دادند تا صحبت‌ها و نظرات و پیشنهادات خودشان را ارائه دهند.
در انتهای این جلسه نیز سردار شاهوارپور فرمانده محترم سپاه ولیعصر(عج) خوزستان با اشاره به نقش سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری به عنوان یکی از اقشار تخصصی به ویژه بر اثرگذاری در واحد زمان برای کاهش آلام جامعه، توجه مسئولین سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری را به شناخت این موقعیت‌ها و زمانها جلب نمودند. ایشان هم افزایی و نوآوری اقشار مختلف بسیج در ارائه مدل‌های جدید و برگزاری جلسات مشترک و هدایت توانمندیهای اقشار در راستای نیل به اهداف سازمان بسیج در وضعیت فعلی را یکی از وظایف سازمان بسیج مهندسین برشمردند. در انتهای جلسه نیز سردار شاهوارپور از اقدامات و فعالیت‌های سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری در طول سال تقدیر و تشکر کردند.
همچنین مهندس پوربهرامی و سایر اعضای سازمان بسیج مهندسین از تشریف فرمایی سردار و تیم همراه و نیز دقت و تامل ایشان در مدت زمان حضور ایشان در سازمان صمیمیانه تشکر نمودند.

ارسال نظرات