جلسه اجرای طرح شهید سلیمانی در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بردسکن برگزار شد

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن از برگزاری سومین جلسه طرح شهید سلیمانی بصورت مشترک با سپاه و شبکه بهداشت و درمان بردسکن خبر داد.
کد خبر: ۹۳۰۳۵۴۳
|
۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ در این جلسه که فرماندهان حوزه‌های مقاومت انابد و شهراباد، رابطین سلامت حوزه‌های مقاومت، حوزه خواهران، رییس مرکز بهداشت بردسکن نیز حضور داشتند، سرهنگ علی پور محمد اظهار کرد: طرح مسجد سلامت با هدف بیماریابی فعال با همکاری شبکه بهداشت و درمان در شهرستان بردسکن راه اندازی شده که تعداد مراجعین به بیمارستان کمتر گردد و بتوانیم با حمایت‌های معنوی بار استرس را از دوش افراد کمتر کنیم.
 
وی افزود: در این طرح نیز با همکاری پایگاه‌های مقاومت بسته‌های معیشتی با اولویت افراد معسر و مبتلا به کرونا توزیع شده است.
 
پور محمد با بیان اینکه طرح ناظران سلامت و هر خانه یک پایگاه سلامت در حال اجرا است، بیان داشت: تمامی افراد و دستگاه‌های متولی در جریان طرح شهید سلیمانی پای کار هستند.
 
جانشین فرمانده سپاه ناحیه بردسکن افزود: بسیج در هر عرصه‌ای وارد شده امتحان خود را به خوبی داده و در این طرح سردار شهید سلیمانی تا ریشه کنی کامل این ویروس به هیچ عنوان کوتاه نخواهندآمد.
 
وی بیان داشت: امروز باید همه دستگاه‌های دولتی جهادی کار کنند تا نتیجه قابل قبول به دست بیاید و در زمینه خدمتگزاری به مردم، از ارائه آمار کذب خود داری نموده و فقط به فکر رضایت خداوند و خلق خدا باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار