خبرهای داغ:
آرزو یوسفی

الزام ارتقای برنامه‌های فرهنگی و تربیتی در شرایط کرونا

مسئول بسیج فرهنگیان خراسان شمالی گفت: در شرایط کرونا و آموزش در فضای مجازی،ارتقای برنامه های فرهنگی و تربیتی در آموزش و پرورش امری الزامیست.
کد خبر: ۹۳۰۳۳۱۹
|
۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، رسول افضل جو تصریح کرد: در قالب پویش لبخند رضایت که یکی از اهداف آن ارتقا تربیت و پرورش است سازمان بسیج فرهنگیان خراسان شمالی با فعال کردن تیم های پیشرفت مدارس استان درخصوص تولید محتواهای تربیتی ، اعتقادی و بصیرتی اقدام خواهد کرد.


وی با اشاره به اینکه تیم های پیشرفت مدارس شامل فرهنگیان بسیجی هستند که در مدارس( با عنوان مدیر، معاون و یا معلم) مشغول به خدمت هستند و مدیریت این تیم ها اغلب با مدیران مدارس است، افزود: اجرای این پویش از هفته بسیج شروع و تولید محتوای تربیتی تا پایان سال تحصیلی ادامه خواهد داشت.


مسئول بسیج فرهنگیان استان گفت: با توجه به اینکه اکنون در شرایطی هستیم که کلاس ها به صورت مجازی برگزار می شود و بنا به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی) برای فضای مجازی آسیب های فراوانی وجود دارد و باید در این زمینه مراقبت های لازم صورت گیرد لذا در خصوص مباحث تربیتی در فضای مجازی سازمان بسیج فرهنگیان ورود پیدا کرده است و از همه نهاد های فرهنگی،  انقلابی و دلسوز درخواست می شود تا در اجرای برنامه های فرهنگی و تولید محتوای تربیتی در فضای مجازی با سازمان بسیج فرهنگیان و آموزش پرورش استان همکاری نمایند تا این امر به نحو مطلوب پیش برود.


در پایان مسئول سازمان بسیج فرهنگیان خراسان شمالی از همه معلمان دلسوز استان که در عرصه تعلیم و تربیت به صورت جهادی در فضای مجازی و حقیقی فعالیت می کنند، تشکرو از زحمات جامعه بزرگ فرهنگیان  قدردانی نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار